Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ashleytjuhh schreef:als je zeker weet dat je dat het niet gedaan hebt niks invullen.
ik werk ook bij een bedrijf en wik krijgen ook vaak door dat de chauffeur schade heeft gemaakt en door gereden is.
9 van de 10 kunnen bij logisch na denken niet dan gemaakt zijn.
er zijn erg veel mensen die zo hun eigen schade door een ander betaald willen hebben
Dani199764 schreef:Lastig, misschien heeft ze inderdaad wel gewoon een paaltje geraakt terwijl jullie net achter haar langs reden en denk ze mooi even de schade op jullie te verhalen, want het paaltje vergoed niks natuurlijk.. Als het je verder niks kost en je verder geen problemen krijgt met je baas zou ik gewoon aankaarten hoe jij er over denk, maar alsnog het schadeformulier invullen. Zou niet het risico willen lopen op een discussie/ruzie met de tegenpartij.
Rose123 schreef:Zoals jij de schade omschrijft zou ik ook denken dat je die gevoeld moet hebben. Ik heb bij mijn vorige werkgever veel op busjes gereden en helaas daarbij ook een keer schade gemaakt. Deze leek aardig op wat jij hier omschrijft en ik heb het daadwerkelijk gevoeld. Alsof de bus tegen gehouden werd aan de achterkant. Je zou kunnen informeren in de buurt of dat er misschien een camera hang of iemand het gezien heeft. Maar aan de andere kant moet je jezelf de vraag stellen of dat je zo ver wilt gaan...
linnnh schreef:Ik zou zeker geen schadeformulier invullen, als je zeker weet dat je het niet hebt gedaan.
Jouw tegenpartij kan aangifte doen van aanrijding en (mits ze getuigen heeft, dat de auto daar zonder schdae geparkeerd is) kan ze via het waarborgfonds haar schade vergoed krijgen.
Als je jouw versie op het papier zet, dan gaat je maatschappij het uitzoeken, terwijl die er in dit geval niets mee te maken heeft. Jij hebt immers niets gedaan.
HorseTopShop schreef:Het argument van haar baas lijkt me duidelijk. Daarom zou ik hem juist wel invullen. Maar dan wel met jouw versie van het verhaal.
fenja schreef:We gaan contact opnemen met de verzekering van de bus morgen. Het bedrijf heeft geen zin in ruzie met iemand uit het zelfde dorp als het bedrijf.