Als ze langs loopt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 15:37

Aaah leandros romantisch verhaal!!
Ik stak mijn middelvinger op naar een jongen en nu zijn we 9 jaar samen :o

BigOne
Berichten: 38264
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 15:48

Pietertje, Pietertje, zo'n leuke gozer en dan zoooo verlegen. Bedenk de volgende keer gewoon dat je nee hebt en ja kunt krijgen. Zo word dat niks met jou, maar je topics zijn geweldig!!!!

XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 15:49

Ook héél romantisch Vivalavida :') _O-

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-17 17:04

bigone schreef:
Pietertje, Pietertje, zo'n leuke gozer en dan zoooo verlegen. Bedenk de volgende keer gewoon dat je nee hebt en ja kunt krijgen. Zo word dat niks met jou, maar je topics zijn geweldig!!!!


Ik ben alleen in dergelijke situatie's verlegen (In de kroeg op iemand afstappen, topic verhaal enz.) verder geen problemen
Iemand moet voor de entertainment zorgen he :')
Ow.. en ik ben meestal zo overdonderd door het moment, dat ik te laat ben om te reageren _O-

Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:12

Een bordje maken met de tekst:
He jij bent leuk en die onder haar neus duwen _O-

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-17 17:17

Mondy schreef:
Een bordje maken met de tekst:
He jij bent leuk en die onder haar neus duwen _O-


Zoiets? :')

Afbeelding

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 18:44

Ja doen! Altijd handig.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 02:29

Pieter dit _O-
Ik zeg 24/7 bij het koffieautomaat van de AH survivallen en zodra ze binnen komt haar een kopje koffie aanbieden. 3x is scheepsrecht ofzo :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 03:09

VivaLaVida schreef:
Aaah leandros romantisch verhaal!!
Ik stak mijn middelvinger op naar een jongen en nu zijn we 9 jaar samen :o


Ik liep ooit 'mijn' bar in waar we onze staff Christmas party hadden en daar stond een jongen voor de opening met zn shirt half uit, hij stak z'n hand uit en zei: "Hey, I'm the stripper." Waarop ik, met mijn grootste bitch attitude antwoorde: "Can you move?". En nu zijn we alweer bijna 2 jaar samen. :)) en nee, hij was geen stripper. :')

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 14:57

Queelens schreef:
Pieter dit _O-
Ik zeg 24/7 bij het koffieautomaat van de AH survivallen en zodra ze binnen komt haar een kopje koffie aanbieden. 3x is scheepsrecht ofzo :+


Whahaha.. Zie je mij daar al zitten bij de opa's en oma's :') Wel banketstaaf, als achteraf blijkt dat ze niet van hier..

__Sannne schreef:
Ik liep ooit 'mijn' bar in waar we onze staff Christmas party hadden en daar stond een jongen voor de opening met zn shirt half uit, hij stak z'n hand uit en zei: "Hey, I'm the stripper." Waarop ik, met mijn grootste bitch attitude antwoorde: "Can you move?". En nu zijn we alweer bijna 2 jaar samen. :)) en nee, hij was geen stripper. :')


Goed verhaal _O- vooral het stukje "can you move" hahaha

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:28

Gratis koffie is altijd goed toch? Of de supermarktketen er blij mee is is dan weer een ander verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 17:40

__Sannne schreef:
VivaLaVida schreef:
Aaah leandros romantisch verhaal!!
Ik stak mijn middelvinger op naar een jongen en nu zijn we 9 jaar samen :o


Ik liep ooit 'mijn' bar in waar we onze staff Christmas party hadden en daar stond een jongen voor de opening met zn shirt half uit, hij stak z'n hand uit en zei: "Hey, I'm the stripper." Waarop ik, met mijn grootste bitch attitude antwoorde: "Can you move?". En nu zijn we alweer bijna 2 jaar samen. :)) en nee, hij was geen stripper. :')


Heerlijk _/-\o_

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 00:43

VivaLaVida schreef:
__Sannne schreef:
Ik liep ooit 'mijn' bar in waar we onze staff Christmas party hadden en daar stond een jongen voor de opening met zn shirt half uit, hij stak z'n hand uit en zei: "Hey, I'm the stripper." Waarop ik, met mijn grootste bitch attitude antwoorde: "Can you move?". En nu zijn we alweer bijna 2 jaar samen. :)) en nee, hij was geen stripper. :')


Heerlijk _/-\o_


Leukste is nog dat wij elkaar op een feest 2 weken later pas echt elkaar ontmoet hebben, (ik had hem op dat eerste feest niet meer gesproken) en dat wij als een hele dronken one-night-stand zijn geeindigd in het hostel waar ik werkte. Ik naakt over een hele verdieping heb gerend. En het eerste wat ik hem ooit gestuurd heb via whatsapp is: "get the fiets out of that private room I don't want to get fired" :')

Het was namelijk niet helemaal de bedoeling om maar gewoon een kamer in het hostel te gebruiken. Maar ik met mijn lamme bakkes maakte dat niks uit om 2 uur s'nachts en stond te schreeuwen tegen onze nacht receptionist van: "I want a private room!"

Leuk verhaal voor de kleinkinderen.

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 23:30

Afbeelding
Zou ze toevallig voor RUMAG werken? <<)

Shivatjuh01

Berichten: 1912
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Limburg

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 16:41

Ik ga volgen!

We willen meer details! Dan kunnen we allemaal meezoeken! :D

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-17 17:23

annetm schreef:
[ [url=m/ZShd1A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou ze toevallig voor RUMAG werken? <<)


Haha, die kwam gisteren ook langs op instagram. Erg, erg toepasselijk en goed natuurlijk _O-

Ow en niet meer tegen gekomen bij de AH haha

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 07:27

Ailill schreef:
Je kunt het natuurlijk ook gewoon om laten roepen in de gehele winkel, zodra je haar ziet bedoel ik. Werkt uitermate doeltreffend en ik kan het weten:

Jaren terug, toen ik nog studeerde, werkte ik bij een tankstation (formaat huge, naast de A2) en ik was zo slim om tegen een meisje waar ik toen af toe mee afsprak, te vertellen dat ik daar werkte. Kreeg ik opeens een berichtje op mijn tel: "Ik rij op de A2 en kom zo even langs."

Klein beetje paniek toen dus ik dook gelijk de vriescel in en begon spontaan drankjes bij te vullen. Hoor ik 5 minuten later de stem van mijn collega letterlijk door de hele zaak heen: "Wil Patrick zich melden bij de infobalie, zijn date is zojuist gearriveerd."

Ik kon wel door de grond zakken, daarnaast wel effectief :j

Dat had ik serieus kunnen zijn! En we wonen (woonden) in dezelfde regio. Ik ben jaren terug eens naar een tankstation op de A2 gereden om met iemand af te spreken die daar werkte. Ben jij dat toevallig geweest? :P

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 10:35

Hahaha dat zou zo grappig zijn

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 12:52

*meelezer*

Ooo nu ben ik wel benieuwd met het Shell tankstation verhaal!!

(het andere verhaal ook hoor, hoop TS dat je haar nog tegen komt!!)

Anoniem

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:17

Hoe staat het ervoor? <<)

Kwam dit tegen en moest aan dit topic denken

Afbeelding

Al hoop ik dat je dr wel nog eens tegenkomt uiteraard! :))

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-17 20:42

_Dominique schreef:
Hoe staat het ervoor? <<)

Kwam dit tegen en moest aan dit topic denken

[ [url=m/7fElx9.png]Afbeelding[/url] ]

Al hoop ik dat je dr wel nog eens tegenkomt uiteraard! :))


Haha zoiets :') en nee.. niet meer gezien.
Denk ook niet, dat ik ze ooit nog eens zie :')
Precies zoals dat plaatje haha

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:12

Hey ik volg ook! Hmm twee liefdesropics, moet lukken. Heb ik heel vaak ook. Maar denk dat ik hier als tiener meid sowieso word na gekeken :’)
Meestal is het zelfs in een andere stad of ander land en ja dan zie je se echt nooit meer! Laatst op feestje gewoon aan hem gevraagd en wel wat gepraat maar werd uiteindelijk niks. Hopen dat je der nog tegenkomt. Doet me denken aan prinses op de ewrt (maar dan de moderne)

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Re: Als ze langs loopt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:32

Oh dit heb ik dus ook ooit eens gehad.
Ik zat in Dubai bijnde terminal te wachten op een vlucht naar Amsterdam. Ik was onderhand al 36 uur onderweg, dat is wel een belangrijke side note.
Ik zat daar te wachten er raakte aan de praat met een meisje dat toevallig ook vanuit Melbourne vloog. Zij ging in utrecht een semester op de uni volgen. Uiteindelijk kwamen er wat mensen van onze leeftijd bij en hebben we zitten kletsen.
Er zat ook een hele leuke jongen tussen die zei dat hij me ergens van kende, maar hij wist niet waar. Uiteindelijk bleek dat hij wel eens boodschappen had gedaan in de supermarkt waar ik destijds werkte, zijn ex woonde daar boven. Zo hebben we een tijdje zitten kletsen en ik heb nog gevragd hoe zijn vriendin heette. Aangekomen in Amsterdam zocht hij me weer op en tilde mijn koffers van de band aangezien ik mijn arm net uit de kom had gehad. Vervolgens ben ik weggelopen en helemaal vergeten zijn naam te vragen. Ik was zo moe dat ik echt zo dom ben geweest.
Baal er nogsteeds zo erg van.
Heb het nog op facebook geprobeerd maar nooit meer gevonden helaas :(

Australische meisje heb ik wel nog gevonden en nog veel plekken bezocht in nl, maar zij kon helaas zijn naam ook niet meer herinneren :(

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:57

_xManadisx_ schreef:
Oh dit heb ik dus ook ooit eens gehad.
Ik zat in Dubai bijnde terminal te wachten op een vlucht naar Amsterdam. Ik was onderhand al 36 uur onderweg, dat is wel een belangrijke side note.
Ik zat daar te wachten er raakte aan de praat met een meisje dat toevallig ook vanuit Melbourne vloog. Zij ging in utrecht een semester op de uni volgen. Uiteindelijk kwamen er wat mensen van onze leeftijd bij en hebben we zitten kletsen.
Er zat ook een hele leuke jongen tussen die zei dat hij me ergens van kende, maar hij wist niet waar. Uiteindelijk bleek dat hij wel eens boodschappen had gedaan in de supermarkt waar ik destijds werkte, zijn ex woonde daar boven. Zo hebben we een tijdje zitten kletsen en ik heb nog gevragd hoe zijn vriendin heette. Aangekomen in Amsterdam zocht hij me weer op en tilde mijn koffers van de band aangezien ik mijn arm net uit de kom had gehad. Vervolgens ben ik weggelopen en helemaal vergeten zijn naam te vragen. Ik was zo moe dat ik echt zo dom ben geweest.
Baal er nogsteeds zo erg van.
Heb het nog op facebook geprobeerd maar nooit meer gevonden helaas :(

Australische meisje heb ik wel nog gevonden en nog veel plekken bezocht in nl, maar zij kon helaas zijn naam ook niet meer herinneren :(


Ex traceren van boven de supermarkt en vervolgens vragen hoe haar ex heet?

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 03:24

Pieter25 schreef:
Hebben jullie eens in de zoveel tijd, ook een dergelijk moment en doe je dan wel iets?
Had ik ze maar gevraagd of ze wist waar de spaghetti lag :')

Dit nummer is echt op mijn lijf geschreven :')
[ Video ]


Ja!
Ik heb hem gister gevraagd of ie drankje met me wilde doen en vandaag is ie langs geweest :+
Het kan zoooo makkelijk zijn O:)