Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En in een kroeg zou ik niet erg vinden. Vind overgewicht erger. Want als je zoveel waarde hecht aan gezondheid, waarom dan niet aan die van jezelf.
xRaisin schreef:Zolang hij/zij zijn werk maar goed doet, maakt het mij niet uit wat hij/zij in privé tijd doet.
Ook al heeft een arts overgewicht of rookt hij/zij dan betekent het nog niet dat ze de kennis niet hebben om mij wel juist advies te kunnen geven.
Renske_W schreef:xRaisin schreef:Zolang hij/zij zijn werk maar goed doet, maakt het mij niet uit wat hij/zij in privé tijd doet.
Ook al heeft een arts overgewicht of rookt hij/zij dan betekent het nog niet dat ze de kennis niet hebben om mij wel juist advies te kunnen geven.
Hier kan ik mij wel bij aansluiten.
Daar naast weet je ook niet hoe het komt?
Komt het idd door een ongezonde levensstijl? Of is het een gevolg van een ziekte?
Anoniem schreef:Toen ik binnen stapte bij een diëtiste die er uit zag als een deelnemer van Obese, vóór de opnames, dacht ik wel echt: ja, okeeee wat denk jij mij te vertellen dan?
xRaisin schreef:Zolang hij/zij zijn werk maar goed doet, maakt het mij niet uit wat hij/zij in privé tijd doet.
hij moest bij mij onder andere een rib goed zetten, ook na een paardgerelateerd ongelukje.