Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Floriske schreef:Het klinkt alsof hij je een beetje aan het lijntje houdt.
Dat klinkt hard... Maar met aan het lijntje houden wil ik niet zeggen dat hij een slecht persoon is. Of niet eens dat hij dat expres doet. Van hem uit is er misschien ook wel zo'n grote aantrekkingskracht dat hij het niet kan laten om contact te zoeken. Maar het is het beste al het contact te verbreken. Anders blijf je om elkaar heen draaien en blijkbaar komt daar niets goeds van. Als je het twee keer hebt geprobeerd, pas je misschien toch niet helemaal bij de ander, hoe gek je ook op elkaar bent. Daar ben ik nu zelf ook achter gekomen. En geen contact, dat is zo moeilijk, maar dat is echt de beste manier om los van hem te komen. En niet even: maar gewoon niet meer. Anders groeit het toch weer, ook al was het laatste contact een jaar geleden: als je hem dan weer spreekt en vaker spreekt en een keer ziet is het weer helemaal terug en blijft je er tijd in steken die het niet verdiend, want er komt geen goede relatie uit voort.
Tytonidae schreef:Of hij heeft bindingsangst, of hij is emotioneel manipulatief. Ik kan zo vanaf een beeldscherm niet lezen wat hij heeft maar ik raad je aan met je ervaringen te kijken welke van de 2 hij heeft. Als hij emotioneel manipulatief is zou ik gewoon helemaal stoppen met het contact.
in mijn ogen een excuus. De eerste keer, prima... Maar geen 2ex) Anoniem schreef:jUst_eVa @ [LZP] Voor de 2e keer hard gedumpt...
Lees de tips in je vorige topic nog even door. Je hoeft niet elke keer dat hij je dumpt een topic te maken toch?
Anoniem schreef:jUst_eVa @ [LZP] Voor de 2e keer hard gedumpt...
Lees de tips in je vorige topic nog even door. Je hoeft niet elke keer dat hij je dumpt een topic te maken toch?