Omdat ik mijn onderzoek zo breed mogelijk wil houden zou ik jullie willen vragen of jullie mij willen helpen? Dit kan door de onderstaande vragen te beantwoorden. Ik zou hier enorm mee geholpen zijn

4.Bent u zich ervan bewust dat het plaatsen van beeldmateriaal de kans op cyberpesten kan vergroten? Ja/nee
5.Heeft u met familieleden afspraken gemaakt over het plaatsen van beeldmateriaal van uw kind(eren? Ja/nee
6.Als uw kinderen op school of sportclub zitten, heeft u hier afspraken gemaakt over het wel of niet plaatsen van beeldmateriaal? Ja/nee
7.Bent u ermee bekend dat ook een afgesloten of privé pagina vrij makkelijk door onbekende bekeken kan worden? Ja/ nee
8.Als u aangeeft geen beeldmateriaal online te willen van uw minderjarige kind(eren) loopt u dan tegen onbegrip en/of problemen aan? Ja/nee
9.Bent u ervan op de hoogte dat ook mensen uit verkeerde "netwerken" (ivm leeftijd bokt deze omschrijving) sociale media veel gebruiken om kinderen te spotten? Ja/ Nee
10.Is er in de afgelopen jaren een verandering geweest in het wel of niet online plaatsen van beeldmateriaal van uw kind(eren)? Ja/ nee
_________________________________________________________________________________
Dit zijn een paar vragen die wij verder willen onderzoeken. Mochten jullie nog aanvullingen hebben die nuttig zouden kunnen zijn laat het dan gerust weten.
Dit onderwerp kan tot veel discussie zorgen heb ik inmiddels gemerkt. Ik wil jullie verzoeken respect te hebben voor elkaars keuze wel of niet online plaatsen van beeldmateriaal.