Vond de enquete niet heel sterk. Op welke doelgroep binnen de VG richten jullie je? Of op alle? Want dan moet het wel een (prijzig) hotel worden met óntzettend veel faciliteiten en medische (hulp)middelen. En als je voor dat laatste kiest, hoe ga je dan om met de doelgroep LVG, SGLVG die niet zelden zo zelfstandig mogelijk willen zijn en ook in een 'normaal' vakantieverblijf willen zijn. Wat houdt het werken met paarden precies in? En op welke doelgroep richt je je? Wordt het een ruitervakantie, een vakantie met therapeutische middelen of een meewerk vakantie op een paardenbedrijf?
Bedankt voor het invullen! Middels deze enquete willen wij de behoefte pijlen, er zal nog verder onderzoek gedaan moeten worden als daadwerkelijk blijkt dat er behoefte is.
Je kan het hotel in principe zien als hotel waarbij de ouders ontlast worden, de doelgroep zal tot ongeveer 20 jaar oud zijn. De paarden worden gebruikt als therapie.
Ik was de enquête aan het invullen maar ben weer gestopt. Ik denk niet dat deze enquête een betrouwbaar antwoord gaat geven op jullie vraag. Bovendien raakte ik in de war doordat er hier wordt gesproken over mensen met een verstandelijke beperking en in de enquête over mensen met een beperking, dat is toch even wat anders. Je doelgroep blijft nu trouwens veel te breed. Ik heb iemand in gedachten waarvoor een hotel überhaupt niet mogelijk is, veel te veel prikkels en triggers maar misschien hebben jullie wel een doelgroep van veel hoger niveau in gedachten.
Dank voor de duidelijkheid TS, maar dan zal je je enquête denk ik ook veel meer moeten specificeren, wil je bruikbare resultaten krijgen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-11-17 19:57
Dat had je er wel even bij mogen vermelden, ik heb hem nu ingevuld met "mijn" doelgroep voor ogen, 20 plus en licht verstandelijk beperkt. Heb namelijk eerst de enquete gemaakt en toen pas het topic verder gelezen. Voor de doelgroep waar ik mee werk zijn voldoende reismogelijkheden, ook vakanties met paarden zijn mogelijk.
Voor de doelgroep die jij noemt: bij manege zonder drempels is de mogelijkheid op vakantie met gezin te gaan, met paarden, of je kind te laten logeren in het logeerhuis. Ik vraag me dus af of het hotel iets extra's gaat bieden wat nog niet bestaat. Wat jullie willen ontwikkelen is er namelijk al