Zegels voor boodschappenpakketten, zegels voor bestek, zegels voor pannen, zegels voor entreekaarten..
Maar ik ben vast niet de enige die altijd te laat is bij zo’n actie. Dus het leek me een leuk idee om er een topic over te openen, waar we nieuwe acties kunnen posten en elkaar kunnen helpen door bv slimme strategieën te delen om onze spaarkaarten vol te krijgen
Op het moment lopen er drie boodschappenpakket acties;
22 okt - 27 jan bij Plus
13 sept - 28 nov bij Boni
29 okt - 6 jan bij Emté
Weet je nog een andere zegelspaar-actie? Deel hem dan in het topic!
Ik heb zelf een paar keer gespaard bij de Emté, maar dit jaar spaar ik bij de Plus.
Mijn eerste tip is: kijk bij welke producten je extra zegels krijgt. Dat is vaak oa wasmiddel en toiletpapier. Als je plek hebt kun je thuis een voorraadje aanleggen.
En de tweede tip: vraag familie en vrienden om de zegels voor je te bewaren als ze zelf niet sparen.
dus je betaald niet extra voor de zegels. De schalen zijn met de normale prijs best duur, dus als je de zegels gratis bij je boodschappen krijgt dat valt het echt wel mee hoe duur het is 
Voor mezelf vind ik ze ook te duur, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand die net op zoek is naar zo’n schalen van goede kwaliteit wel blij is met zo’n actie. Als je ziet wat creuset schalen bijvoorbeeld kosten dan valt de prijs wel mee.
Als iemand ze over heeft, houd ik me graag aanbevolen!