remigreren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

remigreren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 18:13

Omdat het al langer door ons hoofd speelt om een tijdje naar het buitenland te gaan, heb ik een vraag aan de mensen die dit hebben gedaan, maar zijn teruggekomen.

Waarom ben je terug gekomen? En was dit makkelijk te regelen? Hoe is het financieel verlopen?

Ik wil graag een tijdje weg, maar wil terug kunnen. Misschien komen we nooit terug, maar ik moet die opening hebben en dat is niet omdat ik niet achter emigreren sta, maar bang ben voor wat er mis kan gaan en vind dat je daar realistisch over moet zijn.
Ik lees vooral alles over het regelen, maar mis gewoon wat er kan als je terug wil of moet.

Jes

Re: remigreren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:25

Mijn moeder is na 3 jaar Frankrijk terug gegaan, huisje geregeld, spullen gepakt en ze woonde weer in Nederland.

superpony

Re: remigreren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 18:28

Maar dat kon ze dus financieel gezien ook makkelijk doen dan? Ik denk niet dat het voor iedereen weggelegd is?
Ik verwacht dat we ons spaargeld nodig hebben en ook financieel er iets op achteruit gaan in vergelijking met Nederland.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:29

Wij zijn na een jaar terug gekomen uit Australie, wegens heimwee.
Daar voldoende spaargeld kunnen opbouwen om alles weer op de boot te zetten en via een prachtige autoreis terug te kunnen komen.