Betrouwbare garages??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Betrouwbare garages??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 21:49

Hallo,

Ten eerste weet ik niet goed of dit hier goed staat.... :x

Ik ben opzoek naar een nieuwe (2dehandse) auto, omgeving Roosendaal.
Welke garages zijn betrouwbaar en eerlijk?

Natuurlijk kijkt mijn eigen garage ook mee, en ook als ik eentje zie die ik leuk vind kijkt ie mee, maar wellicht kijk ik verder dan hun?

Pb mag ook!

secricible

Re: Betrouwbare garages??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:53

Geen roosendaal, maar ik zou je Goirle afraden om te kijken voor een auto :)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:00

Wij hebben heul veul auto's tweedehands gekocht . Wij kijken altijd of het een BOVAG garage is. Daarnaast vind je op internet al ontzettend veel recensies. En daarbij koop ik graag bij een familiebedrijf dat al tig jaar bestaat.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:11

Ik verplaats dit topic naar HTT aangezien ED alleen bedoeld is voor het zoeken naar paardgerelateerde bedrijven.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:15

Merkdealers hebben ook occasions. Heb er net een gekocht en kwam bij de merkdealer ook nog het beste uit (naar meerdere dealers geweest)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:22

Niet naar Jet Cars in elk geval!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:27

kijk eens naar ex lease auto's.
Omdat onderhoud op kosten vd baas is zijn die over het algemeen goed onderhouden.
athlon is bv een bedrijf dat dit soort autos verkoopy.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 08:50

Ik heb hier bij mijn plaatselijke dealer een zoekopdracht aangevraagd. Ik heb mijn eisen voor een auto aangegeven en hij heeft toen voor mij een auto uit Enschede op de kop getikt (woon in Friesland) dus als je een dealer hebt waar je je goed bij voelt maar hij heeft de auto die je zoekt niet zou je ook kunnen vragen of hij dat met/voor je wilt doen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 08:58

Een goed bekend bedrijf verkoopt niet alleen maar goede auto's en een slecht bekend bedrijf niet alleen maar slechte.
BOVAG zegt helaas niet heel veel (er zijn wat richtlijnen maar die maken niet dat het allemaal eerlijke handelaren hoeven te zijn), zelfs bij officiële merkdealers staan ook weleens schadeauto's of auto's met een teruggedraaide teller.

Lees de recensies, controleer de geschiedenis (onderhoudshistorie, aantal eigenaren, verloop van eigenaren) en controleer de auto op gebreken (schades, storingen, werkt alles, technische staat).

Ik werk bij een bedrijf wat aankoopkeuringen uitvoert op tweedehands auto's en geloof me, we komen vanalles tegen.

Verder is het ook vaak een goede keus een auto particulier kopen, aangezien je daar vaak een betere deal kan maken. Let dan wel op dat de particulier de auto al wat langer in het bezit heeft.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 20:19

Mijn garage appte mij vanochtend, met leuke fotos van een occasion die hij nu te koop heeft staan.
Hij is zooo leuk, dus hoop stiekem dat het door gaat... Vanaf vakantieadres kan ik natuurlijk weinig doen, dus misschien hoor ik wel weer meer over, als ik de leenauto terug kom brengen!!

*Ik hoop er overigens nog niet al te veel op hoor....*