Wat kun jij moeilijk vinden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joysieee

Wat kun jij moeilijk vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-17 11:57

Laatst kwam ik een soortgelijk topic tegen, alleen dan paardgerelateerd. Naast paardenspullen die ik lastig kan vinden in de winkels, heb ik ook aardig wat spullen voor mezelf die echt nergens te koop lijken te zijn. Dat bracht me op het idee om dit topic te maken

Dus, wat zoeken jullie al heel erg lang?

Ik trap af:
- een simpel sweatshirt met gelijke zwart-witte strepen. Ik zoek er al een paar jaar naar. Lijkt zo simpel :')
- een skinny jeans met weinig stretch.. en die lang genoeg is
-een zwart tuinpak waarvan de broek een skinny fit heeft
En als ik nog wat langer zou nadenken, denk ik dat het lijstje nog een stuk langer is. Hier heb ik het enkel over kleding, maar dit topic is gewoon voor alles. :j

Ik ben benieuwd waar jullie naar op zoek zijn!
- :)

Anoniem

Re: Wat kun jij moeilijk vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 11:59

Haha oh man man ik ben me ook aan het zoeken geweest deze week. Volgende week is halloween en ik heb een compleet roze outfit nodig, dus roze broek en longsleeve. Nou je raad het al, nergens te vinden dus! Ook niet op internet :+ (onder de 10 euro dan he)

En parelgerst. Dat kregen we wel eens bij de Hello Fresh box en vinden we onwijs lekker. Maar gewoon niet te vinden!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:00

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:24

Dikke warme truien en vesten die er ook (zakelijk) mooi uit zien. Alles wat ik online vind is dun en dus koud.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:14

11A fotograaf, ik weet niet hoe zakelijk jij het wil maar een kennis van me werk in het bankwezen en zij gaat rustig met een dik wollen gebreid vest en daaronder een strak hemd met een geklede broek werken.
Staat echt super leuk.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:20

_mexx_lady_ schreef:
11A fotograaf, ik weet niet hoe zakelijk jij het wil maar een kennis van me werk in het bankwezen en zij gaat rustig met een dik wollen gebreid vest en daaronder een strak hemd met een geklede broek werken.
Staat echt super leuk.

Als ik die zou kunnen vinden, dan zou dat ook prima zijn idd. Het enige wat ik nu kan vinden zijn sweaters en dat vind ik niet zakelijk genoeg. Of behoorlijk stijve blazers die dan weer niet heel fijn zitten ;-)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-17 13:42

Dat zoekertjestopic ken ik idd :j dit is meer in het algemeen bedoeld, oa om de frustraties te delen over dat je in je hoofd iets zoekt wat perfect is, maar dat het niet lijkt te bestaan :')

Misschien kun je eens kijken naar van die gebreide truien? Die zien er meestal best netjes uit, en ze zijn lekker warm. Ik heb er deze week eentje bij The Sting gehaald. Super warm, simpel eenkleurig en het staat echt niet gek op een nette broek :j

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:44

Zwarte skinny tuinbroek heb ik van de primark,zit heel chill, met stretch en ik vind hem mooi omdat ie semi high-waisted is (net iets hoger dan normal waisted :') )

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:00

Leuke schoenen met uitneembare zool (zodat je er een steunzool in kunt leggen). Zulke schoenen lijken wel alleen gemaakt te worden voor de oudere vrouwen. ;(

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:10

Een man :')

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:14

Ik heb twee van dit soort boekensteunen nodig. Die je dus echt aan de plank vast kunt maken. Heb precies dezelfde als op de afbeelding, maar ik kan ze nergens meer vinden en ik weet ook niet meer waar ik ze heb gekocht. Mocht iemand het weten, dan hoor ik het graag!

Afbeelding

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:17

Westhof schreef:
Ik heb twee van dit soort boekensteunen nodig. Die je dus echt aan de plank vast kunt maken. Heb precies dezelfde als op de afbeelding, maar ik kan ze nergens meer vinden en ik weet ook niet meer waar ik ze heb gekocht. Mocht iemand het weten, dan hoor ik het graag!

[ [url=m/iDGDMi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze ooit bij Ikea gekocht

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:19

Erna_ schreef:
Westhof schreef:

[ [url=m/iDGDMi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze ooit bij Ikea gekocht

Bij de Ikea hebben ze deze helaas niet meer. Ben ik al wezen zoeken. Op de site ook niet helaas.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:20

Sourire schreef:
Leuke schoenen met uitneembare zool (zodat je er een steunzool in kunt leggen). Zulke schoenen lijken wel alleen gemaakt te worden voor de oudere vrouwen. ;(

Gabor, ecco en het Medicus is een merk van van Haren (wel leren schoenen) hebben veel modellen met uitneembare zool.

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:45

11AFotograaf schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Staat echt super leuk.

Als ik die zou kunnen vinden, dan zou dat ook prima zijn idd. Het enige wat ik nu kan vinden zijn sweaters en dat vind ik niet zakelijk genoeg. Of behoorlijk stijve blazers die dan weer niet heel fijn zitten ;-)

heeft Tramontana niets voor je? Zijn over het algemeen fijne vesten.

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:48

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:48

Campbell noodles. Heel lang geleden en oh wat zijn die lekker <3 nu al minimaal 5 jaar aan het zoeken naar die Noodles maar overal uitverkocht... ;(

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:54

Joysieee schreef:
Laatst kwam ik een soortgelijk topic tegen, alleen dan paardgerelateerd. Naast paardenspullen die ik lastig kan vinden in de winkels, heb ik ook aardig wat spullen voor mezelf die echt nergens te koop lijken te zijn. Dat bracht me op het idee om dit topic te maken

Dus, wat zoeken jullie al heel erg lang?

Ik trap af:
- een simpel sweatshirt met gelijke zwart-witte strepen. Ik zoek er al een paar jaar naar. Lijkt zo simpel :')
- een skinny jeans met weinig stretch.. en die lang genoeg is
-een zwart tuinpak waarvan de broek een skinny fit heeft
En als ik nog wat langer zou nadenken, denk ik dat het lijstje nog een stuk langer is. Hier heb ik het enkel over kleding, maar dit topic is gewoon voor alles. :j

Ik ben benieuwd waar jullie naar op zoek zijn!
- :)

Bedoel je zoiets?
https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C21&SC=1AB&KAC=DTR&artikelNummer=866795&MaatCode=0380&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCayAbCKzFwlCCjCoxoxxI9D&utm_source=google&utm_medium=cpc&scid=scplp868667950380&sc_intid=868667950380&cm_mmca1=12913-AGI-23705142422-ASI-373065039974-868667950380&gclid=EAIaIQobChMIudeB7OCB1wIV5inTCh3GWgszEAQYASABEgJYj_D_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CIu9yu7ggdcCFUi9dwod3ekCmA

Sorry voor de lange link :')

Ik ben opzoek naar leuke pumps, een soort sandaal met hakken niet hoger dan 8/9cm en niet een stilettohak.. In het zwart en onder de €35.00 :')

Zoiets, maar dan met een bredere hak..
http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0532071003.html

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:54

Floortz schreef:
Citaat:
Ik heb deze ooit bij Ikea gekocht. Bij de Ikea hebben ze deze helaas niet meer. Ben ik al wezen zoeken. Op de site ook niet helaas.

https://www.marktplaats.nl/a/huis-en-in ... e=lr&pos=7

Ik zoek echt de zilveren, maar bedankt voor het meedenken. Ik kan ze overnemen van Erna_, dus het is opgelost. De kracht van Bokt +:)+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:41

Tivoli schreef:
In dit topic kan je je misschien vinden:
[LZP] Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Dit is het topic waar zoekertjes, ook in de vorm die TS bedoelt, geplaatst mogen worden. Daarom hier een slotje.