Lous schreef:Het aantal mensen wat met kapotte verlichting rijd word ook steeds meer en meer. In het donker heb ik geen ene keer meer dat ik niemand zie rijden waar er niet minstens 1 lamp kapot is.
Of mensen die zonodig boven de toegestande snelheid willen rijden, dat je helemaal naar links wil om in te kunnen halen omdat de rest te langzaam rijd, maar je bijna van de weg word gereden omdat er iemand is die persé nog sneller wil rijden.
Nog een irritante, mensen die zeer ver voor het stoplicht al gas terug gaan nemen.
Bij het eerste kun je lichtsignalen geven, dit doe ik hier vaak om ervoor te zorgen dat ze weten dat (een van hun) lamp(en) niet werkt.
Het niet aangeven van richting vind ik ook erg vervelend, je moet al behoorlijk anticiperen in het verkeer en door iets kleins als de richtingaanwijzer te gebruiken voorkom je veel ergernis.
Bellen/appen/iets op je telefoon doen terwijl je auto rijd vind ik ronduit gevaarlijk, vaak gaat het goed maar het zou maar een keer niet goed gaan, dat is dan een keer teveel.
Bumperklevers houd ik hier van me af door de ruitenwisser met ruitervloeistof te gebruiken. Ik ben maar 1 persoon tegen gekomen die door bleef gaan maar toen ik het nog een keer wat langer deed haakte diegene ook snel af waardoor ik op de toegestane snelheid zonder problemen verder kon rijden.