Omdat ik een beetje aan het oriënteren ben qua studies en dierwetenschappen langs kwam, vroeg ik mij af of er misschien studenten of afgestudeerden zijn, die deze studie ook doen.
Ik ben namelijk heel benieuwd naar jullie ervaringen, zowel met de bachelor als met de master Animal Science.
Het is mij namelijk niet volledig duidelijk wat er nou allemaal mogelijk mee is, behalve dat het een zeer brede studie is.
Ik zou zelf heel graag richting de gedragskunde willen en gedragsdeskundige staat ook bij opties als baan. Maar bij de master kan ik dan weer geen richting vinden die hier voor mijn gevoel bij past.
Ook zou ik heel graag een dagje mee willen lopen met iemand die dan het liefst richting gedrag of genetica gaat.
@Nottinghill, wat ik tot nu toe heb meegemaakt moest je voor alle vakken wel iets voorbereiden/lezen/verplicht voorbereidings dingetjes doen. Soms duren die lang, soms maar en half uurtje. Ik ben ook lid bij een studentenvereniging, en ik merk dat ik daar wel redelijk tijd voor heb (naast de studie). Dus qua dingen doen naast practicum/college valt het reuze mee naar mijn ervaring. Maar volgende periode hebben we Cellbiologie, en ik hoor van anderen dat je daar echt flink mee bezig bent. Dus het verschilt idd per vak..
.
), maar dat is dus geen goede vergelijking haha. Betekend niet dat dierwetenschappen niet leuk of goed is hoor! Het is een hele interessante studie.
)