Gezocht

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke137

Berichten: 402
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 09:08

Ten eerste,
als mijn vraag hier niet goed staat, graag verplaatsen, weet niet zo goed waar ik hem anders neer moet zetten.

Afbeelding
Voorbeeld, alleen is deze iets groter.


Hallo Bokkers,

ik ben een tijdje geleden op een kleine markt een super gaaf beeld tegen gekomen. Een houten beeld van een olifant, ong 50 CM groot. maar het beeld bestond uit allemaal stukken sprokkelhout. Ik was direct verliefd op dit beeld, maar we hebben hem niet meegenomen.

Nu probeer ik toch soort gelijk iets te vinden, maar dit blijkt lastig. Des te meer spijt dat ik deze olifant niet mee had genomen!!

Maar hebben jullie leuke site's of kennen jullie mensen die mij hierin kunnen helpen?

Graag delen!!

Alvast bedankt.

Groetjes Hanneke

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 09:30

Super gaaf!!
Misschien dat je nog kunt zoeken op beelden van drijfhout of driftwood? Kwam er dan een tegen maar die was 1700,00....

Hanneke137

Berichten: 402
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 10:05

Kentaro schreef:
Super gaaf!!
Misschien dat je nog kunt zoeken op beelden van drijfhout of driftwood? Kwam er dan een tegen maar die was 1700,00....


Oef, dat is wel prijzig.

Die ik was tegengekomen vroegen ze €275 voor.
Had ik het maar gedaan |o

Maar bedankt voor de tip! Ga daar ook nog zeker op zoeken.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:14

Kun je geen contact opnemen met de organisatie van de markt waar je was? Die horen te weten wie er op die markt staat en waarschijnlijk kun je dan wel contact opnemen met de verkoper van het beeldje.

Hanneke137

Berichten: 402
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 10:16

ierusju schreef:
Kun je geen contact opnemen met de organisatie van de markt waar je was? Die horen te weten wie er op die markt staat en waarschijnlijk kun je dan wel contact opnemen met de verkoper van het beeldje.


Hmm, dat zou ik nog kunnen proberen. Maar was ook zo'n markt waarbij alle bewoners ook kraampjes hadden. Een braderie.

maar op driftwood kom ik al veel meer dingen tegen. Dus ik krijg alweer wat hoop :)

Warboel
Berichten: 14778
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:55

Omdat je topic niet op [UK] Uit de Kunst past, verplaats ik het naar [LZP]Het leven zonder paarden.

Ersina
Berichten: 1437
Geregistreerd: 28-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:02