Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ga ik maar niet doen haha. Heb hem trouwens ook nog door mijn broer laten lezen, die heeft even geholpen en heb toen nog wat kleine aanpassingen gedaan.
Adamootje schreef:Voor een stage hoeft een slechte brief geen probleem te zijn. Wellicht kan je het bedrijf ook telefonisch contacteren?
Ik wijzig mijn brieven wel tig keer voor ik dezen verzend. Desnoods laat ik ze nalezen door iemand anders. Maar goed, als ik spelfouten in mijn brief zet, dan zal ik nooit uitgekozen worden (docent Nederlands).
Uit enthousiasme wil je die brief eigenlijk direct verzenden, maar het is echt beter daar een dag mee te wachten. Ik heb een taalnazi moeder, en die helpt me altijd even met de laatste check. 
Kentaro schreef:Xanthippe schreef:Wat ik wel vaak voor heb op het werk is dat ik een email verstuur zonder bijlage, zeer vervelend
ZOOOO herkenbaar!!
Dan zet ik in m'n mail 'Zie bijlage'
En dan krijg je een reactie terug 'Welke bijlage??'....

Kentaro schreef:Xanthippe schreef:Wat ik wel vaak voor heb op het werk is dat ik een email verstuur zonder bijlage, zeer vervelend
ZOOOO herkenbaar!!
Dan zet ik in m'n mail 'Zie bijlage'
En dan krijg je een reactie terug 'Welke bijlage??'....

Sclimpre schreef:Om te vermijden dat je iets zonder bijlage verstuurt : eerst de bijlage aan je mail plakken, dan het onderwerp en de tekst typen en dan pas het emailadres invullen.