Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Inga schreef:Dat hebben jullie netjes geregeld als ik het zo lees!

Electra63 schreef:_Inga schreef:Dat hebben jullie netjes geregeld als ik het zo lees!
Was ook een hele grote klus... wij hebben 2400 medewerkers in dienst en honderden ex-medewerkers aangeschreven.
Het meeste werk zijn de ex-medewerkers, mensen zijn verhuisd, banknummers gewijzigd en ex-medewerkers (voor 2015) staan niet meer in het salarissysteem.
En het kost erg veel geld, gelukkig hadden wij er geld voor gereserveerd, het gaat nl. om tonnen,
malih schreef:Als je ergens uit dienst bent gewoon bellen en zeggen dat je gebruik wil maken van de ort nabetaling. Oud medewerkers gaan ze niet benaderen namelijk. Maar als je er om vraagt krijg je het gewoon.
wouterpaard schreef:Maar als je 0 urencontract hebt geld dit niet lijkt mij? Gaat toch om ort van vakanties?
Jester_ schreef:Electra63 schreef:
Was ook een hele grote klus... wij hebben 2400 medewerkers in dienst en honderden ex-medewerkers aangeschreven.
Het meeste werk zijn de ex-medewerkers, mensen zijn verhuisd, banknummers gewijzigd en ex-medewerkers (voor 2015) staan niet meer in het salarissysteem.
En het kost erg veel geld, gelukkig hadden wij er geld voor gereserveerd, het gaat nl. om tonnen,
De GGZ?
_Inga schreef:malih schreef:Als je ergens uit dienst bent gewoon bellen en zeggen dat je gebruik wil maken van de ort nabetaling. Oud medewerkers gaan ze niet benaderen namelijk. Maar als je er om vraagt krijg je het gewoon.
Dat hangt dus ook van de werkgever af als ik de situatie van Electra63 zo lees. Maar ik zal ze morgen gaan contacterenwouterpaard schreef:Maar als je 0 urencontract hebt geld dit niet lijkt mij? Gaat toch om ort van vakanties?
Gaat inderdaad om ORT van vakanties, heb nergens vermeld dat ik 0-uren contracten had