Ons eigen kleine boerderijtje met een stukje grond.
Heerlijk straks de paarden aan huis. Maar voor het zover is nog veel werk te verzetten.
We wonen er nu bijna twee weken en alles functioneert, is leefbaar en het belangrijkste voelt als thuis.
Voor nu zijn we bezig met vergunningen voor de nieuwe paardenstal (gaan allerlei oude gebouwen weg uit de tuin. Start ik alvast aan het ombouwen van de tuin. Er moet namelijk genoeg groen blijven voor de vergunning, maar er moet ook ruimte worden gemaakt voor de paardjes.
De schuur/garage wordt in order gemaakt door mijn vriend, zodat hij vanuit daar ook heerlijk aan de slag kan.
Het plan is dat we alles gaan aanpakken van voor tot achter en alles wat we kunnen zelf gaan doen.
Dit eventueel met hulp van vrienden en mijn schoonvader die al anderhalve week heeft geholpen en ook zeer handig is.
Maar nu eerst wat foto's.
Het weiland voor de paardjes

Tuin en alle te slopen schuurtjes. Hier komt straks een paddock te liggen voor de paarden waar we vanaf de nog te plaatsen stal naar toekijken.

Vanaf de andere kant. De paarden stal komt ongeveer op de plaats van het rode gebouwtje, maar met de rug langs laurierhaag (als alles rond is qua vergunning)

En de tekeningen van de nu nog twee woningen.
Dit wordt er straks 1, maar de exacte inrichting zijn we nog niet volledig over uit.

En de zolder.

Ik zal op een later moment nog eens foto's maken van binnen om te laten zien hoe het er echt uitziet.
Leuke ideeën zijn altijd welkom