Adventskalenders!

De laatste jaren zie je steeds meer alternatieve varianten opduiken, bijvoorbeeld met beautyproducten of kleine cadeautjes. Zelf vind ik al die nieuwe kalenders ontzettend leuk en echt een vrolijke noot toevoegen aan de donkere dagen voor de kerst.
Ik ben heel benieuwd of jullie ook een adventskalender hebben, en zo ja, welke dan?
Zelf heb ik inmiddels die van Juniqe besteld, met iedere dag een nieuwe poster
 Heb al helemaal zin in december!
 Heb al helemaal zin in december!                                                         

Geplaatst
               Geplaatst 

En een bierpakket kalender voor mijn vriend
 En een bierpakket kalender voor mijn vriend 

Weet nog niet of ik dit jaar 1 ga halen en zo ja, welke.
 Weet nog niet of ik dit jaar 1 ga halen en zo ja, welke.

Waar gaan ze hem uitbrengen?
 Waar gaan ze hem uitbrengen?                                                         

, ik vind de chocolade altijd vies die in de standaard adventkalenders zit. Maar eentje met spulletjes is ook altijd leuk, dus ik lees hier even mee. Vorig jaar heb ik die van Rituals met 50% korting kunnen kopen via het spaarprogramma van mijn toenmalige zorgverzekering. Maar ik vind het echt te duur, zeker als ik dan bedenk dat er genoeg in die kalender zat waar ik niets mee doe.
 , ik vind de chocolade altijd vies die in de standaard adventkalenders zit. Maar eentje met spulletjes is ook altijd leuk, dus ik lees hier even mee. Vorig jaar heb ik die van Rituals met 50% korting kunnen kopen via het spaarprogramma van mijn toenmalige zorgverzekering. Maar ik vind het echt te duur, zeker als ik dan bedenk dat er genoeg in die kalender zat waar ik niets mee doe.