Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CoonArt schreef:Ook aan een postbode gevraagd en die wist het ook niet. heel raar, werk je bij de post en dan zo'n vraag niet beantwoorden...
Daenerys schreef:CoonArt schreef:Ook aan een postbode gevraagd en die wist het ook niet. heel raar, werk je bij de post en dan zo'n vraag niet beantwoorden...
Dit meen je toch niet serieus![]()
Hoe kan een willekeurige postbode uit Schiedam nou weten wanneer jouw post uit Leipzig aankomt? Dat is toch helemaal zijn werk niet
CoonArt schreef:Daenerys schreef:Dit meen je toch niet serieus![]()
Hoe kan een willekeurige postbode uit Schiedam nou weten wanneer jouw post uit Leipzig aankomt? Dat is toch helemaal zijn werk niet
Hij werkt toch bij Postnl?! Dan hoort hij dat toch te weten? Of minstens een indicatie?!
CoonArt schreef:Daenerys schreef:Dit meen je toch niet serieus![]()
Hij werkt toch bij Postnl?! Dan hoort hij dat toch te weten? Of minstens een indicatie?!
.CoonArt schreef:Daenerys schreef:
Dit meen je toch niet serieus![]()
. LoveBodin schreef:kijk hier heb tenminste wat aan ipv die rare antwoorden... Kan het toch ook niet weten?Jongens, CoonArt heeft volgens mij een lichte beperking (mag ik dat zo zeggen?)
En ja, dan snap ik eigenlijk wel dat hij bij een medewerker van postNL zoiets vraagt. Hij zal echt de eerste niet zijn die zoiets vraagt.
En als antwoord op je vraag waarom een postbode dat niet weet: een postbode is enkel ingehuurd om de post te bezorgen en krijgt dus gewoon z'n setje brieven/pakjes etc mee. Hij/zij krijgt verder vrij weinig mee van wat er achter de schermen gebeurd.
CoonArt schreef:LoveBodin schreef:kijk hier heb tenminste wat aan ipv die rare antwoorden... Kan het toch ook niet weten?Jongens, CoonArt heeft volgens mij een lichte beperking (mag ik dat zo zeggen?)
En ja, dan snap ik eigenlijk wel dat hij bij een medewerker van postNL zoiets vraagt. Hij zal echt de eerste niet zijn die zoiets vraagt.
En als antwoord op je vraag waarom een postbode dat niet weet: een postbode is enkel ingehuurd om de post te bezorgen en krijgt dus gewoon z'n setje brieven/pakjes etc mee. Hij/zij krijgt verder vrij weinig mee van wat er achter de schermen gebeurd.