Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denbine
Berichten: 1308
Geregistreerd: 01-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:54

Ik gebruik sinds kort instagram.
Af en toe maak ik foto's en vaak werd me gevraagd of ik een site had. Omdat het pure hobby is en ik niet mijn Facebook vol wil spammen met mijn foto's ben ik op verzoek gaan instagrammen. Mijn account is @sabinesfoto
Leuk om zo nieuwe accounts te ontdekken

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:55

Ik gebruik het voor foto's van mijn honden en de natuur <3 en ik volg veel andere honden channels en travel & nature <3

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:55

Leuk ik post het een of ander, soms een paarden foto, of een selfie etcetc.. schommel steeds tussen de 790 en 800 volgers, ik heet trouwens @tessjazz6 op insta voor degene die het leuk vinden :D .

Zo hou je iedereen een beetje op de hoogte :o

HopeDreamer

Berichten: 966
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:57

Ik post er gewoon foto's van mn paardje op :) @just_me_just_dream

Eloya

Berichten: 5193
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:58

Lau schreef:
Interessant! Die kant van insta kende ik helemaal niet. Wist wel dat er fans en artiesten op zaten. Maar dat dat ook een hele benaming had was voor mij onbekend. En zijn er dan ook meetings of komen ze alleen samen met concerten?


Fansington is een term voor Fans van Kensington. dus niet voor alle fangroepen van verschillende bands.
er zijn ook wel meetings idd onderling, of via insta of via de facebook groep bijvoorbeeld.
verder zie je elkaar veel bij concerten en festivals want we willen natuurlijk wel graag vooraan staan ^^
het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en de vele foto's te zien die vaak gemaakt worden bij concerten.

ohja ik ben @iris_koninenbelt op insta.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 11:00

Houden jullie al je foto’s in een stijl of is het echt van alles wat?
Ik ben de laatste tijd bijv echt van de zwart wit foto’s.
Dit is hoe mijn pagina er nu uitziet:

Afbeelding

Echt totaal niet samen hangend maar vind het ergens wel een tof effect geven. Letten jullie daar op als je iets plaatst? Hoe het bijv matcht met je andere foto’s? Of kijken jullie daar helemaal niet naar.

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:02

Haha ik heb graag samenhang :P Doe er wel mn best voor iig

Afbeelding

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 11:02

Eloya schreef:
Lau schreef:
Interessant! Die kant van insta kende ik helemaal niet. Wist wel dat er fans en artiesten op zaten. Maar dat dat ook een hele benaming had was voor mij onbekend. En zijn er dan ook meetings of komen ze alleen samen met concerten?


Fansington is een term voor Fans van Kensington. dus niet voor alle fangroepen van verschillende bands.
er zijn ook wel meetings idd onderling, of via insta of via de facebook groep bijvoorbeeld.
verder zie je elkaar veel bij concerten en festivals want we willen natuurlijk wel graag vooraan staan ^^
het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en de vele foto's te zien die vaak gemaakt worden bij concerten.

ohja ik ben @iris_koninenbelt op insta.



Zoiets dacht ik al inderdaad. Maar leuk! Ben geen Kensington fan maar zeker wel interessant.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:03

Mooi Fair!
Ik let totaal niet op de samenhang :')

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:03

1 persoonlijk account voor mijn foto's met/van paard, natuur/reizen, trailrunnen, eten en dagelijkse dingetjes zeg maar (@djilna). En 1 aparte voor mijn makeup hobby en aanverwante zaken (@djil_beautystuff). Vind ik nl niet passen bij dat andere account. En voor mezelf ook fijn om dat gescheiden te houden. Zo kan ik ook bij beide accounts makkelijker bijhouden wie ik volg wat betreft onderwerp. Anders is de feed niet meer bij te houden :))

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:04

Ik heb nu bovenaan wel een samenhangend geheel, maar plaats vanalles door elkaar. Wil wel variatie in kleur. Zo nu en dan dus een throwback naar strand en zee, anders wordt het me te grauw :P

Afbeelding

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 11:04

Fair schreef:
Haha ik heb graag samenhang :P Doe er wel mn best voor iig

[ [url=m/7CcRhD.png]Afbeelding[/url] ]



Dit heb ik dus geprobeerd maar ik ben er echt te chaotisch voor. Mijn hoofd en leven is ook een rommel dus ik denk dat het daarom niet wil.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:05

Ik gebruik instagram om mezelf als paardentrainer te laten zien, ik zit nu op ruim 1500 volgers, wil daar wel graag nog een 0 achter hebben :) Ik plaats momenteel meerdere foto's en video's per dag, zowel van huidige zaken, wanneer ik met mijn eigen paarden train en foto's en video's tijdens de lessen die ik geef. Maar ook oudere foto's van fotoshoots e.d. Ik merk dat een foto plaatsen vaak volgers oplevert, dus vandaar dat ik probeer om toch een keer of 3 per dag iets up te loaden.
Ik ben sinds december bezig, dus nog niet zo heel lang. Heb al een aanvraag gekregen om een keer in Rusland les te komen geven, ik weet niet of dat ze daar uiteindelijk genoeg geinteresseerden voor bij elkaar gaat krijgen, maar het is tof om daarvoor gevraagd te worden. Daarnaast ben ik bezig om de content voor een klein e-book te schrijven voor een groot engelstalig account. Ook via instagram in contact gekomen.

Wat dat betreft vind ik instagram een prachtig medium, je kom veel makkelijker en sneller ook internationaal met gelijkgestemden in contact. Dus ik ben heel benieuwd wat er verder nog op mijn pad gaat komen als mijn zichtbaarheid groter wordt.

Voor de geinteresseerden, mijn insta is https://www.instagram.com/amable_paard_en_inzicht/

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:05

Ik probeer bij mijn makeup account wel eens een bepaalde volgorde aan te houden in onderwerp/type foto, maar dat komt niet altijd lekke ruit bij wat ik op dat moment wil plaatsen. Dus wijk er nog wel eens vanaf. Het account is uiteindelijk voor mezelf, dus het boeit ook niet zo :)

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:06

Vind je dat niet heel lastig, 3 foto's die bijelkaar horen? Ik zou dan de hele tijd het gevoel hebben dat ik elke keer minimaal 3 foto's moet plaatsen. + ik zou heel erg OCD krijgen als ik dan 1 foto zou plaatsen. :+

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:06

Vond eerst het geheel wat saai dus probeer nu wat meer af te wisselen met kleuren, scheve hoeken en attributen eromheen. En zoveel mogelijk bij daglicht fotograferen.
(@selin_art trouwens)

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:07

Fair schreef:
Haha ik heb graag samenhang :P Doe er wel mn best voor iig

[ [url=m/7CcRhD.png]Afbeelding[/url] ]


Mooie feed! :)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:07

Totaal geen samenhang :').
Ik plaats ook nooit selfies ofzo, omdat ik mezelf daar echt te lelijk en te dik voor vindt :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:08

Ik heb iets minder dan 500 volgers en deel er nu van alles :)
Zou mij graag wat meer willen focussen op mijn reizen en die posten :) Mijn naam is @fraaankaaa.v en post eigenlijk elke dag wel iets :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-10-17 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:08

Ik heb insta genomen in de tijd dat ik heeeeeel fanatiek sportte. Mijn omgeving komden mijn sport fotos op facebook niet waarderen. Dus insta voor sporten en mensen met dezelfde visie interesse en facebook voor stamdaard en paarden geneuzel.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 10-10-17 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 11:09

Es_ther schreef:
Totaal geen samenhang :').
Ik plaats ook nooit selfies ofzo, omdat ik mezelf daar echt te lelijk en te dik voor vindt :').


Euh niemand te lelijk of te dik. Check mijn account maar ik ben ook zeker niet slank. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar je bent nooit lelijk of te dik, iedereen is mooi op zijn eigen manier.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 11:11

Anoniem schreef:
Ik heb iets minder dan 500 volgers en deel er nu van alles :)
Zou mij graag wat meer willen focussen op mijn reizen en die posten :) Mijn naam is @fraaankaaa.v en post eigenlijk elke dag wel iets :)


Ja jou zocht ik laatst maar ik kon je niet meer vinden. Ik vind je echt zo een knappe meid en je paard is ook geweldig.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:11

Ik val mensen lastig met foto’s van m’n kind O:) Baby voor en baby na! Als ze me er om ontvolgen zal me dat een rotzorg zijn.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:13

Lau schreef:
Es_ther schreef:
Totaal geen samenhang :').
Ik plaats ook nooit selfies ofzo, omdat ik mezelf daar echt te lelijk en te dik voor vindt :').


Euh niemand te lelijk of te dik. Check mijn account maar ik ben ook zeker niet slank. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar je bent nooit lelijk of te dik, iedereen is mooi op zijn eigen manier.

Klopt, maar ik schaam me voor mezelf, dus vandaar dat ik het niet doe. Ben namelijk heel onzeker en daardoor bang dat mensen mij uit gaan lachen enzo.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:13

Ik heb een account voor mijn honden. http://www.instagram.com/ahuskyandpodenco

Wat mijn doel is:
Ik ben mijn account begonnen om leuke foto's te kunnen posten. Ik begon de account al een poos terug maar had toen alleen een telefoon om foto's mee te nemen en ik postte niet regelmatig. Nu post ik elke dag en heb ik een veel betere kwaliteit foto's. Het lijkt me leuk meer volgers te krijgen maar het is vooral leuk om mee te doen in de Instagram hondencommunity en te genieten van elkaars foto's.
Ik heb wel een like-doel, ik wil graag dat 10% van mijn volgers de foto liken. Op het moment valt dat helaas wat terug.

Wat ik post:
Geposeerde foto's, video's met onze kunstjes, avonturen en ook actiefoto's. Ook maak ik regelmatig gebruik van de stories zodat men mee kan leven met onze avonturen.

Hoe vaak post ik:
Elke dag.

Wie volg ik:
Ik volg graag hondenaccounts met goede kwaliteit foto's. Ik houd niet zo van de geposeerde plaatjes maar juist van honden in mooie landschappen, activiteiten etc.

Wat heb ik nu al bereikt:
Ik ontvang regelmatig producten voor influencing. We hebben 3300+ volgers in een vrij korte tijd gekregen. Reposts op grote pagina's, leuke connecties wereldwijd, een hoop lachen om onbekende Instagrammers die voelen alsof je ze kent.
Ik was ook erg trots op mijn video waarop ik bijna 900 likes kreeg *\o/*

Ik heb overigens niet echt een stijl in mijn account. Gewoon leuk, haha! Ik vind het wel grappig te zien dat ik soms bij gebrek aan beter een foto post waar ik zelf niet zo weg van ben en ineens heel veel likes krijg 8)7 En dan heb ik eens een foto die ik zelf geweldig vind en blijven de likes uit.