Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 10:14

Ik weet ook niet meer hoe het werkt en heb beetje het druk maken opgegeven haha. Likes blijven rond de 500 schommelen en al van januari zitten de volgers op 10.180, dan weer 6 minder en soms eens 2 meer maar altijd daar rond.

Achja :+

wilmatj

Berichten: 2421
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 18:37

dat is de reden dat ik in boktpods zit, dan volg je mensen toch wat actiever en mist je geen post haha. Blijft raar hoe insta dat allemaal bedenkt.

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:01

Dat kan ik echt niet bijhouden ben ik bang

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:08

Het verplichte deel staat me een beetje tegen met zo'n pod

wilmatj

Berichten: 2421
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:14

Het is maar net in welke pod je zit denk ik, natuurlijk reageer je zsm op de rest maar in de pods waar ik in zit is dat niet dat je binnen 2 dagen reageert moet hebben bijvoorbeeld. En op die manier leer je elkaar wel kennen, mij bevalt het wel.

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:17

Mijn instagram ligt echt helemaal stil door Corona :=. Ik heb helemaal geen nieuwe shoots meer staan. -O-

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:39

wilmatj schreef:
Het is maar net in welke pod je zit denk ik, natuurlijk reageer je zsm op de rest maar in de pods waar ik in zit is dat niet dat je binnen 2 dagen reageert moet hebben bijvoorbeeld. En op die manier leer je elkaar wel kennen, mij bevalt het wel.


Er is ook niets mis mee, het past gewoon niet bij mij :)

kiwiwitje

Berichten: 20157
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:09

Ik vind t bijwerken enzo toch allemaal nog wat stuntelig :+ Ofja ik ben er gewoon nog niet zo handig in :P

Aroha schreef:
Mijn instagram ligt echt helemaal stil door Corona :=. Ik heb helemaal geen nieuwe shoots meer staan. -O-

Kun je niet iets doen met oude shoots? Dat je daar foto's van terug laat komen die je nog niet eerder gedeeld hebt? Juist hele mislukte of grappige? Of het verschil in evt bewerken of bewerkopties?

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:17

Oh ja, dat vind ik leuke ideeën! Bloopers en voor - na :j

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:55

Ik ben ook maar begonnen met oud materiaal. Sta wel open voor een fotoshoot als iemand zin heeft. Merk ook dat ik zelf een instagram dip heb. Als ik geen nieuwe content kan maken vind ik het veel minder leuk.

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:15

Oh ik heb sinds 2 dagen de paarden weer thuis en mijn iPhone geeft al ongeveer even lang aan 'geheugen vol' :')
Heb die dip achter de rug denk ik, hoop ik :P

edit: ook geen fancy shoots foto's meer trouwens, als jullie dat bedoelen. Maar dat heb ik eigenlijk maar sporadisch :+ Als ik me morgen weer languit bij de paarden in de wei leg neem ik misschien zelf de camera nog eens mee haha, beetje oefening nu mijn fotografiecursus stil ligt

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:19

kiwiwitje schreef:
Ik vind t bijwerken enzo toch allemaal nog wat stuntelig :+ Ofja ik ben er gewoon nog niet zo handig in :P

Aroha schreef:
Mijn instagram ligt echt helemaal stil door Corona :=. Ik heb helemaal geen nieuwe shoots meer staan. -O-

Kun je niet iets doen met oude shoots? Dat je daar foto's van terug laat komen die je nog niet eerder gedeeld hebt? Juist hele mislukte of grappige? Of het verschil in evt bewerken of bewerkopties?

Ik had het net weer opgepakt, net 1 shoot gehad. Mijn oude werk is van 2012 :+. Dus dat maakt het lastig want er zit wel verschil in toen en nu. Het delen van voor en na is bij mij niet relevant, ik edit niet veel.. Als je bijvoorbeeld effecten toevocht, luchten verandert, of sneeuw toevoegt, dan is het interessant. Maar ik rommel alleen wat aan het contrast etc. :')

Mijn andere account loopt nog wel :). (Zakelijk werk, nieuwsfotografie, die heb ik hier niet gedeeld omdat ik mijn naam niet openbaar wil hebben op bokt). Maar het is jammer dat het oppakken van de paardenshoots nu helemaal stil is gevallen.

kiwiwitje

Berichten: 20157
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:21

Oh dat maakt t wel lastig inderdaad!

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:07

Qimm schreef:
wilmatj schreef:
Het is maar net in welke pod je zit denk ik, natuurlijk reageer je zsm op de rest maar in de pods waar ik in zit is dat niet dat je binnen 2 dagen reageert moet hebben bijvoorbeeld. En op die manier leer je elkaar wel kennen, mij bevalt het wel.


Er is ook niets mis mee, het past gewoon niet bij mij :)


Ook niet bij mij hoor, ik krijg al de kriebels bij het idee.

wilmatj

Berichten: 2421
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:45

Als fotograaf kun je misschien nog wel fotoshoots plannen of voor portfolio doen. Je hoeft de eigenaar van het paard immers niet aan te raken. Het enigste is dat het nogal druk is op mooie buiten plekken haha.

KimD

Berichten: 20483
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:48

Aroha schreef:
Ik had het net weer opgepakt, net 1 shoot gehad. Mijn oude werk is van 2012 :+. Dus dat maakt het lastig want er zit wel verschil in toen en nu. Het delen van voor en na is bij mij niet relevant, ik edit niet veel.. Als je bijvoorbeeld effecten toevocht, luchten verandert, of sneeuw toevoegt, dan is het interessant. Maar ik rommel alleen wat aan het contrast etc. :')

Mijn andere account loopt nog wel :). (Zakelijk werk, nieuwsfotografie, die heb ik hier niet gedeeld omdat ik mijn naam niet openbaar wil hebben op bokt). Maar het is jammer dat het oppakken van de paardenshoots nu helemaal stil is gevallen.


Zo'n verschil is ook leuk om te delen, om te zien hoe je gegroeid bent! Of een oude foto opnieuw verwerken en het verschil daartussen laten zien.

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 08:09

Flierp. Een verschil van 200 likes met bijna dezelfde hashtags (+/- 10 andere tags) en gepost in hetzelfde tijdvak van de dag. Laatste foto is bijna alleen maar geliked door volgers en bijna niet gezien op de hashtags... maar hoe dan? Elke keer als ik denk dat ik het soort van begrijp :')

Oh well. Better luck next time

Captain

Berichten: 21430
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:30

Ik heb vandaag een Instagram account gemaakt voor onze kat. @poespuss

Afbeelding

KimD

Berichten: 20483
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 20:18

Captain schreef:
Ik heb vandaag een Instagram account gemaakt voor onze kat. @poespuss

[ [url=m/K5BF6h.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige poes!

Captain

Berichten: 21430
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:26

Dank je wel! <3

xTammyy

Berichten: 4412
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:36

Ik ben je gaan volgend wat een knapperd!

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:52

Wat een mooierd! Ik volg je ook. :D

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 22:13

Wat een knap ding!

welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 23:18

Captain schreef:
Ik heb vandaag een Instagram account gemaakt voor onze kat. @poespuss

[ [url=m/K5BF6h.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kom me ook eens hier melden, ik vind het erg leuk om mooie pagina's van andere (met paarden) te bekijken en zou soms ook wel zo'n mooie pagina willen. Maar ik ben erachter dat ik er gewoon niet goed in ben :o Ik ben niet iemand die professionele shoots laat maken voor instagram, wel maakt mijn zusje mooie foto's (vind ik). Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening over mijn pagina en of jullie misschien tips hebben. Ik vind het wel een beetje lastig om mijn naam hier openlijk neer te zetten omdat dat dan altijd terug te vinden is voor iedereen, niet dat er naar mijn idee gekke dingen op staan. Dus als er iemand wat tips wil geven, stuur me even een PB dan stuur ik mijn Instagramnaam door.

Captains, wat een mooie kat! <3 die ga ik zeker als eens volgen omdat je gewoon blij wordt van dit soort mooie foto's.

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 23:21

Ik heb ook bijna geen 'profi foto's' en de foto's die de meeste likes harken zijn de eenvoudige telefoonkiekjes. Dus je MOET niets.

Als je liever niet je echte naam neerzet dan kun je het toch ook gewoon veranderen in wat neutralers/minder persoonlijks?