Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:30

Alleen via mijn werk betaald voor advertenties. :j

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:31

Omdat mijn facebook met instagram verbonden is staat de advertentie ook op instagram blijkbaar. Er stroomden opeens een paar likes binnen, op die geadverteerde post dus.
Afbeelding

Ik was ook even bang dat hij nu 2x in mijn feed zou staan, maar dat is gelukkig niet het geval. Ik heb nog veel te leren :+

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:33

Hee Jodie! Ik volg jou ook. Leuk om je hier weer tegen te komen, dat is lang geleden zeg :).

Tinniie

Berichten: 4689
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 14:12

Ik heb wel eens gehoord dat, als je een advertentie maakt, fb de volgende post opzettelijk een veel kleiner bereik laat hebben, om zo weer stiekem te pushen om meer te gaan adverteren...

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:43

O ik vind t altijd super mooi die rijtjes enzo, maar heb daar echt de discipline niet voor :o
Wel gebruik ik dezelfde filter om een beetje 1 geheel te krijgen

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 21:04

Tinniie schreef:
Ik heb wel eens gehoord dat, als je een advertentie maakt, fb de volgende post opzettelijk een veel kleiner bereik laat hebben, om zo weer stiekem te pushen om meer te gaan adverteren...

Zou mij niets verbazen..

Op Facebook heeft mijn advertentie het nog niet veel effect, Instagram een beetje. Maar nu heb ik het met gratis advertentietegoed gedaan, het maakt (nog) niet zo'n verschil dat ik er echt een keer geld aan ga uitgeven.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:25

Ipv volgers te krijgen verlies ik er alleen maar. Krijg wel volgers erbij maar door het aantal ontvolgers zakt het wel.

Even kijken wat de foto' s van Christa doen morgen.

Nayomie
Berichten: 32790
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:26

Hier ook aardig wat volgers armer geworden vannacht. Maar komen er nu weer langzaam er weer bij. :j

Ik had bij Christa zelf al eentje van Fonz gezien, ben echt benieuwd naar de rest. <3

mirriejj

Berichten: 3605
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:45

Ja hier ook veel ontvolgers de laatste 1,5 dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:58

Het valt mij op dat de grote accounts met duizenden volgers vaak zelf binnen een dag weer ontvolgen..
Nou moet ik toegeven dat ik mensen die mij ontvolgen ook weer ontvolg hoor, en ook ik volg mensen in de hoop dat ze me terug gaan volgen. Bij sommigen gebeurd dat niet, en dan ontvolg ik ze ook weer omdat ik ze enkel voor de volger ben gaan volgen :+
Maar als iemand me wel terug volgt dan ontvolg ik niet. Die blijf ik trouw! :))

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:08

Nayomie schreef:
Hier ook aardig wat volgers armer geworden vannacht. Maar komen er nu weer langzaam er weer bij. :j

Ik had bij Christa zelf al eentje van Fonz gezien, ben echt benieuwd naar de rest. <3


Van Rogan, Fonz heeft stippels haha
Afbeelding
Rechts is Fonz

Nayomie
Berichten: 32790
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:20

Ohhh sorry! :o

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:54

Nayomie schreef:
Ohhh sorry! :o


Haha heeft niet hoor.

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:02

Zeg jongens, ik kwam het net al tegen in het topic maar boeit dat nu echt? Zo posten per 3? Ik merk dat ik dat zelf wat beu aan het worden ben omdat het drie keer beetje hetzelfde is en het niet echt een significant verschil maakt qua volgers heb ik de indruk? Ik ben toch niet ontzettend gegroeid sinds ik dat doe, wat is jullie visie daar op?

Afbeelding

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:11

Caaatje schreef:
Zeg jongens, ik kwam het net al tegen in het topic maar boeit dat nu echt? Zo posten per 3? Ik merk dat ik dat zelf wat beu aan het worden ben omdat het drie keer beetje hetzelfde is en het niet echt een significant verschil maakt qua volgers heb ik de indruk? Ik ben toch niet ontzettend gegroeid sinds ik dat doe, wat is jullie visie daar op?

[ [url=m/R2wPw2.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het er aan liggen wat voor soort account je hebt. Ik heb bijvoorbeeld een fotografie account en instagram is een beetje mijn portfolio. Mijn foto's vind ik niet allemaal zo goed bij elkaar matchen dat ik ze random kan plaatsen, dus als ik telkens 3 van dezelfde serie plaats blijft het wel netjes en aantrekkelijker om naar te kijken.

Bijvoorbeeld, bij een account van je eigen paard zou ik de 3 serie denk ik niet doen. Je hebt dan toch elke keer hetzelfde dier op de foto, met dezelfde vachtkleur. Dus elke foto heeft wel iets wat telkens terug komt in je feed wat zorgt voor samenhang.

Ik plaatste een keer een poll met de vraag wat mensen liever zagen bij mij, random of 3 serie. De 3 serie werd duidelijk meer gekozen

Nayomie
Berichten: 32790
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:12

Ik word momenteel constant uitgelogt op mijn priveaccount. Hebben jullie dat ook?

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:13

Ik zet al mijn posts gewoon door elkaar op mijn fotografie account, lekker afwisselend.
En op voorhand upload ik alles in Planoly om daar mijn feed er mooi te doen uitzien.

Jorinda

Berichten: 13463
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:14

Ik kom even binnenvallen :o Maar misschien weet iemand een oplossing.

Ik heb 3 Instagram accounts. Een eigen en voor de honden. Nu heb ik onlangs een nieuwe mobiel gekocht en lukt het me niet meer om in te loggen bij @igorthegreekdog. Ik heb mezelf eerst ingelogd, dat ging prima. Vervolgens @frankiethegreekdog, ging ook prima. Daarna wilde ik Igor inloggen, maar dat lukt dus niet. Hij geeft niet aan dat de gegevens onjuist zijn (dat zijn ze volgens mij ook niet). Hij doet net alsof hij inlogt, maar dan kom ik uit op de homepage van mijn eigen account. Ik gebruik niet hetzelfde e-mailadres voor beide accounts, dus ik snap er niks van.

Qimm

Berichten: 15185
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 11:54

Caaatje schreef:
Zeg jongens, ik kwam het net al tegen in het topic maar boeit dat nu echt? Zo posten per 3? Ik merk dat ik dat zelf wat beu aan het worden ben omdat het drie keer beetje hetzelfde is en het niet echt een significant verschil maakt qua volgers heb ik de indruk? Ik ben toch niet ontzettend gegroeid sinds ik dat doe, wat is jullie visie daar op?

[ [url=m/R2wPw2.png]Afbeelding[/url] ]


Als je feed je portfolio is vind ik het wel uitmaken, anders boeit het me niet. Ik wil vooral foto's zien die meteen de aandacht trekken zodat ik ze aan wil klikken

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:40

ninaphilo schreef:
Caaatje schreef:
Zeg jongens, ik kwam het net al tegen in het topic maar boeit dat nu echt? Zo posten per 3? Ik merk dat ik dat zelf wat beu aan het worden ben omdat het drie keer beetje hetzelfde is en het niet echt een significant verschil maakt qua volgers heb ik de indruk? Ik ben toch niet ontzettend gegroeid sinds ik dat doe, wat is jullie visie daar op?

[ [url=m/R2wPw2.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het er aan liggen wat voor soort account je hebt. Ik heb bijvoorbeeld een fotografie account en instagram is een beetje mijn portfolio. Mijn foto's vind ik niet allemaal zo goed bij elkaar matchen dat ik ze random kan plaatsen, dus als ik telkens 3 van dezelfde serie plaats blijft het wel netjes en aantrekkelijker om naar te kijken.

Bijvoorbeeld, bij een account van je eigen paard zou ik de 3 serie denk ik niet doen. Je hebt dan toch elke keer hetzelfde dier op de foto, met dezelfde vachtkleur. Dus elke foto heeft wel iets wat telkens terug komt in je feed wat zorgt voor samenhang.

Ik plaatste een keer een poll met de vraag wat mensen liever zagen bij mij, random of 3 serie. De 3 serie werd duidelijk meer gekozen


Ja ik heb 4 ponies dus ik vond het ergens wel wat leuker omdat ze dan wat minder door mekaar gegooid werden, maar idd, misschien is gewoon posten wat ik leuk vind wel fijner

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:27

Caaatje schreef:
Zeg jongens, ik kwam het net al tegen in het topic maar boeit dat nu echt? Zo posten per 3? Ik merk dat ik dat zelf wat beu aan het worden ben omdat het drie keer beetje hetzelfde is en het niet echt een significant verschil maakt qua volgers heb ik de indruk? Ik ben toch niet ontzettend gegroeid sinds ik dat doe, wat is jullie visie daar op?

[ [url=m/R2wPw2.png]Afbeelding[/url] ]


Ik vind het soms wel mooi om te zien maar vaak boeit het me niet :')
Als fotografie account kan ik het snappen

Zelf kan ik dat absoluut niet
Ik heb iets wat wanorde in de feed
Maar ik post gewoon wat ik op dat moment leuk vind :D

Ik kan wel zeggen dat een winactie gegarandeerd werkt!
Wel met nog 3 andere accounts waarvan diegene met de meeste ondertussen 12.000 volgers heeft _/-\o_
Zelf ben ik meer dan 200volgers rijker op die paar dagen dat die nu online staat (3740 volgers nu ongeveer)



Afbeelding

Qimm

Berichten: 15185
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:29

Ik vind win-acties echt gruwelijk irritant :o

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:33

Ik snap je volledig!

Normaal ging ik dit (nog) niet doen mar het werd me aangeboden dusja ik dacht waarom niet :+

Het leuke is dat je er niet aan hoeft mee te doen :D

Zit zelf nog echt in de probeer dingetjes hoor.. ik ken nog heel veel dingen van insta niet :o

Qimm

Berichten: 15185
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:38

Reclames hoef je ook niet naar te kijken, die zijn ook irritant maar om nou elke je keer je ogen dicht te doen als ze langs komen :+

Ben nu ook iemand gaan volgen die echt een heel leuke feed heeft maar dagelijks meer dan 20 stories heeft... Vind ik ook storend

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:41

Ik heb dagelijks meer dan 20 stories vol met memes maar mensen vinden ze fantastisch en mijn stories worden dan ook vaker bekeken dan mijn posts. :+