Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:39

Het algoritme van Instagram is gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend :D

Ik merk wel dat ik minder activiteit (likes/volgers) heb sinds ik geen rijfoto's meer plaats en gewoon normale foto's. Blijkbaar zijn rijfoto's toch meer gewild. Hopelijk binnenkort weer nieuwe foto's!

Kashmino
BFB 2023 winnaar

Berichten: 968
Geregistreerd: 22-04-14
Woonplaats: Nijmegen/Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:39

Ik heb net helaas een IM foto moeten posten op mijn paardenaccount (@draft_n_friesian). Gisteren is Stormy ingeslapen, één van de paarden op stal. Ik had dan wel nooit een foto van hem op het account gezet, nooit had ik echt de kans gekregen, maar hij verdient nog een plaatsje Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:51

Shanna schreef:
[***] schreef:
Daar heb ik toch niks van zien staan. Maar er zijn ook apps waardoor je meer volgers/likes zou krijgen, misschien heb je zo eentje?


Deze 2 heb ik;

[ [url=m/OME0T4.png]Afbeelding[/url] ]


Beiden hebben ze dezelfde voorwaarden, inloggen met instagram account en dan akkoord gaan met een aantal punten waar deze er dus 1 van is..


Denk dat dat er zijn die zorgen voor meer volgers en likes, dat zullen ze doen door jouw account anderen te laten volgen...

Ik heb Followers Insight en Unfollowers (dus enkel dat). Daar heb ik dat toch niet gezien.



Altijd jammer Kashmino, sterkte ermee.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 10:35

Ik heb die app inderdaad nu ook gedownload en die heeft deze voorwaarde niet, maar dat werkt met coins? :+
Ik snap er niks van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 11:49

De coins zijn voor bepaalde inzichten, die moet je dan kopen. Maar het gewoon in de gaten houden van volgers en ontvolgers is gratis, dus het eerste blad zeg maar, niet die bovenste 3 icoontjes.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:11

Even voor de mensen die nog een goed programma zoeken om je foto via je telefoon te bewerken voordat je hem op instagram zet. Photoshop is met een gratis app gekomen voor het bewerken van je foto's! Hij heet Photoshop Express en werkt echt super makkelijk.

Op mijn fotografieaccount merk ik dat ik het lastig vind om meer volgers te krijgen. Ik probeer mijn fotografieaccount zo nu en dan via mijn priveaccount te promoten maar als ik dat doe merk ik dat mijn volgers op mijn priveaccount af nemen. Of als ik een plaatje plaats die eigenlijk op mijn fotografieaccount thuishoort merk ik dat ik veel minder likes krijg dan als bijvoorbeeld op een selfie.

Zo zie je wel echt dat er veel mensen zijn de echt alleen dingen liken die zij leuk vinden.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:43

Ik vind PicsArt fijner dan Photoshop Express maar het is wel een fijne app :j

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:03

Wat gaat dit topic hard! Niet meer bij te houden!

Ik ben meteen aan de slag gegaan met de tips die ik in dit topic heb gekregen en ik kan zeker resultaat zien.
Van 100 tot 200 likes per foto zitten we nu soms tussen de 300 en 500 likes!
Dit hangt ook weer een beetje van de foto af natuurlijk maar het verschil is wel erg groot.
We verwachtend dat dit ook telkens hoger gaat worden naar mate we bekender gaan worden.

Ik ben een paar mensen uit dit topic gaan volgen, zitten echt een aantal leuke accounts bij!
Sommigen volgde ik al een tijdje.
Laatst bijgewerkt door Lobke1998 op 31-10-17 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

mirriejj

Berichten: 3605
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:08

Lobke1998 schreef:
Wat gaat dit topic hard! Niet meer bij te houden!

Ik ben meteen aan de slag gegaan met de tips die ik in dit topic heb gekregen en ik kan zeker resultaat zien.
Van 100 tot 200 likes per foto zitten we nu soms tussen de 300 en 500 likes!
Dit hangt ook weer een beetje van de foto af natuurlijk maar het verschil is wel erg groot.
We verwachtend dat dit ook telkens hoger gaat worden naar mate we bekender gaan worden.

Ik ben een paar mensen in dit topic gaan volgen, zitten echt een aantal leuke accounts bij!
Sommigen volgde ik al een tijdje.


Ik vind je ook erg leuke dingen posten :) Vooral doorgaan :D

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 19:21

Ik heb toch maar m'n profiel op openbaar gezet en de dingen die ik te privé vond in de tekst verwijderd of de foto verwijderd, gelukkig viel het nog mee.
Als ik meer volgers zou willen is een openbaar profiel toch beter :)

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:21

Ook weer eens wat op m'n instagram geplaatst, het was blijkbaar al een week geleden. Soms vergeet ik het echt compleet!

Kashmino schreef:
Ik heb net helaas een IM foto moeten posten op mijn paardenaccount (@draft_n_friesian). Gisteren is Stormy ingeslapen, één van de paarden op stal. Ik had dan wel nooit een foto van hem op het account gezet, nooit had ik echt de kans gekregen, maar hij verdient nog een plaatsje Y;(


Sterkte! Y;(

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:24

Ik zag vandaag hele vette Halloween foto's voorbijkomen op Instagram!

Ook van de Bokkers hier :)!

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:25

Ik ook! Heel leuk allemaal!

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:29

Sterkte Kashmino :(:)

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:36

Ik voel me echt leeg qua foto's op Insta, maar door school heb ik er even echt geen tijd voor haha.
Het is: op staan, naar school, aan school, eten, aan school en naar bed :').

Na morgen lekker geen tentamens meer, dus dan wat meer tijd.

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:42

Hallo Allemaal! ik volg sinds net deze topic.. ik heb al het een en ander doorgelezen.
mijn account is ook prive ipv openbaar.. en ik moet zeggen dat ik ook merk dat ik minder likes krijg als ik iets post van mijn paard dan wanneer ik bijvoorbeeld een selfie post.
nu twijfel ik of ik een aparte insta ga maken voor mijn paarden fotos. ik vind het namelijk ook leuk om jullie te volgen en om te zien wat jullie allemaal doen met paardjes of andere dieren.

mijn vraag is: hoe zijn jullie begonnen met zo'n soort instagram? gewoon een insta aangemaakt en mensen gaan volgen?

groetjes Marly

Selina

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:32

Hier ook nog op de valreep een Halloween tekening gemaakt en geplaatst :Y)

Lisitano

Berichten: 4936
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:30

Ik heb op de valreep ook net een Halloween foto geplaatst. Ik plaats nu wat meer in 1 stijl maar mijn volgers gaan juist weg :)) Nouja, ik vind het zelf wel mooier. Morgen maar even een nieuwe serie foto's maken.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 23:59

Ik had voor halloween mn archief doorgekeken naar iets met volle maan ofzo, is dus een oude bekende geworden, geen zin in wat nieuws :+

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 00:24

HOIIIIIIIIIIIIIII IK LEEF NOG!

Maar de wifi deed het niet en nu doet de wifi het alleen op stal en niet in mn appartement, dus ik zit lekker met mn laptop in stal :')

Ik heb alleen nu echt even geen zin om bij te lezen, want ik heb alles al vanaf donderdag verwaarloosd. Dus ik ga het vanaf nu gewoon weer proberen te volgen.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 12:58

Ja ik heb ook super leuke Halloween posts gezien :D Zelf was ik totaal niet creatief want mijn fotograaf kwam maar niet thuis :+

@Marly; ik heb mijn persoonlijke account omgezet naar een account voor alleen mijn ponys. Ik zette eerst veel op Facebook maar ik merkte dat veel mensen van Facebook dat niet écht heel leuk vonden. En op Instagram heb je meer volgers die jouw onderwerp echt leuk vinden. Dus ik kan er veel meer op kwijt :D Volgers komen ‘vanzelf’ als je actief bent denk ik.

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 14:32

mirriejj schreef:
Lobke1998 schreef:
Wat gaat dit topic hard! Niet meer bij te houden!

Ik ben meteen aan de slag gegaan met de tips die ik in dit topic heb gekregen en ik kan zeker resultaat zien.
Van 100 tot 200 likes per foto zitten we nu soms tussen de 300 en 500 likes!
Dit hangt ook weer een beetje van de foto af natuurlijk maar het verschil is wel erg groot.
We verwachtend dat dit ook telkens hoger gaat worden naar mate we bekender gaan worden.

Ik ben een paar mensen in dit topic gaan volgen, zitten echt een aantal leuke accounts bij!
Sommigen volgde ik al een tijdje.


Ik vind je ook erg leuke dingen posten :) Vooral doorgaan :D


Dankje! Leuk om te horen :D

Heb je misschien nog tips of iets wat je graag zou willen zien?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 14:34

Kan je een story ook liken? Ik ben nu getagt door een model in zijn story en dat vind ik leuk haha! :D

Selina

Berichten: 14343
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 14:35

Shanna schreef:
Kan je een story ook liken? Ik ben nu getagt door een model in zijn story en dat vind ik leuk haha! :D


Alleen reageren, helaas.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 15:12

Zoals eerder gezegd, ik gebruik insta eigenlijk alleen zakelijk, voor mijn nagelsalon.
Vind het af en toe wel lastig, want dan krijg ik likes uit Amerika, of Denemarken ofzo... maar die komen echt niet bij mij in de salon zitten :')