Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18681
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:12

Ik doe verhalen soms := als ik het niet vergeet en er zin in heb :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:16

Ladybird schreef:
Ik doe verhalen soms := als ik het niet vergeet en er zin in heb :')


Ik ook af en toe inderdaad :) Als ik het iets leuks vind in te delen maar het geen officiële post waardig vind :D

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18681
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:17

Ja of dat iedereen wel even mag zien, maar waarvan het beter is dat het na 24 uur weer verdwijnt :')

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:17

Ik weet ook nooit wat ik in m'n verhaal moet zetten.. Ik zie bij andere altijd zo'n leuk verhaal, maar zelf komt er niks van :=

Nayomie
Berichten: 32787
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:33

Anoniem schreef:
Ik volg meestal gewoon iedereen terug die mij volgt omdat nu de meeste van bokt zijn :') Als de dan in m'n timeline verschijnen en dat bevalt mij niet ontvolg ik weer :')

Dit inderdaad :j
Of ze volgen niet terug, dan ontvolg ik ze ook weer.

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:38

Ik heb gister m'n eerste verhalen gepost =:) Maar weet eigenlijk nooit zo goed wat ik er mee moet haha.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:39

Ik volg vooral wat ik interessant vind. Niet uit goed fatsoen iemand terugvolgen of zo.
Ontvolgen doe ik als ik het dus niet meer zo interessant vind. Iemand die bijvoorbeeld ineens een heel fotoalbum erop zet of zo.

Maar 3 posts per dag vinden jullie dus te veel? Ik red dat toch wel eens hoor! :')

EngeltjeS

Berichten: 16644
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:42

Schoentje schreef:
Ik volg vooral wat ik interessant vind. Niet uit goed fatsoen iemand terugvolgen of zo.
Ontvolgen doe ik als ik het dus niet meer zo interessant vind. Iemand die bijvoorbeeld ineens een heel fotoalbum erop zet of zo.

Maar 3 posts per dag vinden jullie dus te veel? Ik red dat toch wel eens hoor! :')

Maar je hebt verschil in een post met "ik zit nu lekker in de keuken" of echt iets inspirerends met "ik ben fanatiek aan het koken en eet vanavond ...."

Sommige die ik volg posten bijv. een post die ze al eerder hebben geplaatst... Dat like ik niet een 2e keer ;)
Sommige posten om te posten :')

(oh oliebol... dat doe ik ook hahaha)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:42

Nayomie schreef:
Of ze volgen niet terug, dan ontvolg ik ze ook weer.


Maar waarom volg je ze überhaupt dan? Alleen maar om zelf volgers te krijgen of omdat het bokkers zijn?

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 12:43

Schoentje schreef:
Ik volg vooral wat ik interessant vind. Niet uit goed fatsoen iemand terugvolgen of zo.
Ontvolgen doe ik als ik het dus niet meer zo interessant vind. Iemand die bijvoorbeeld ineens een heel fotoalbum erop zet of zo.

Maar 3 posts per dag vinden jullie dus te veel? Ik red dat toch wel eens hoor! :')


Ik vind 3 Posts dus niet veel als het verspreid is. Maar achter elkaar een beetje onnodig.
Het volgen voor volgen vind ik een beetje sneu, je volgt toch iemand uit interesse? Ik ga niet iemand volgen omdat ze mij volgen. Tenzij ze mij volgen en ik vind ze toevallig interessant maar dat is anders.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:49

Ja, precies. Ik kijk soms wel op het account van een nieuwe volger, als de naam en profielfoto interessant is tenminste. En als het profiel open staat en voor mij leuk is, dan volg ik terug.

De verhalen bekijk ik niet vaak. Komt zo een hoop onzin op voorbij. Ook zet ik daar zelf de dingen op die ik niet feed waardig vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:56

Ik volg ook alleen shops/account die aansluiten op wat voor mij van toepassing is.
Net weer even een 'opschoonrondje' gemaakt, toch weer 60 accounts eruit die niet van toepassing zijn voor mij of al langere tijd inactief zijn :)

En ja soms post ik 4 foto's op een dag en soms maar 1 :')

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:02

Anoniem schreef:
Ladybird schreef:
Ik doe verhalen soms := als ik het niet vergeet en er zin in heb :')


Ik ook af en toe inderdaad :) Als ik het iets leuks vind in te delen maar het geen officiële post waardig vind :D


Precies dat ja, gewoon schattige, grappige dingen die geen ‘echte’ post waard zijn zet ik dan wel eens in zon verhaaltje :j

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:08

Mensen ontvolgen: niet aan te beginnen bij mij, ik volg er 4000 ofzo :')

Fair
Berichten: 3558
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:08

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een opschoonronde moet doen. Het enige wat in mijn tijdlijn komt zijn eigenlijk bedrijven en geotere accounts, terwijl ik juist graag foto's van mijn vrienden zie. Maar die laat ie weer niet zien :s

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:10

Ik heb laatst een schoonmaak gehouden, maar houd het wel redelijk bij steeds. Als een account me niet (meer) boeit, ontvolg ik. Ook als ze inactief zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:13

Nayomie schreef:
Anoniem schreef:
Ik volg meestal gewoon iedereen terug die mij volgt omdat nu de meeste van bokt zijn :') Als de dan in m'n timeline verschijnen en dat bevalt mij niet ontvolg ik weer :')

Dit inderdaad :j
Of ze volgen niet terug, dan ontvolg ik ze ook weer.


Dit precies!!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:16

Miefje schreef:
Mensen ontvolgen: niet aan te beginnen bij mij, ik volg er 4000 ofzo :')


Maar dan vraag ik me af hé, zijn dat allemaal accounts die je echt leuk vindt? En waar je echt regelmatig op reageert? Dat zou echt super knap zijn :D

Of gewoon omdat het leuk is om erlangs te scrollen ofzo?

(Ook prima! Maar ben gewoon echt benieuwd)

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:35

Ik volg over het algemeen veel Husky's, border collies, jack russels en Duitse herders :D Daarnaast ook nog wel wat bokkers die ik leuk vind om te volgen en wat bedrijven

Captain

Berichten: 21406
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:02

Ik volg er maar 86 en kijk regelmatig of ik het nog de moeite waard vind. :)

Lisitano

Berichten: 4935
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:04

xApple schreef:
Over dat terugvolgen; ik volg alleen terug als ik het account leuk vind.. Maar sommige accounts vind ik wel leuk maar die zijn over actief.. 2/3 dingen per dag plaatsen, 5 van die dagverhalen met ellenlange filmpjes en verhalen. Dan haak ik ook af.

Oh ik vind veel van die stories juist leuk :)) Ik probeer dan ook zo vaak mogelijk te plaatsen, wel als ik iets leuks doe natuurlijk.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:43

Met mijn hond haar account volg ik eigenlijk alleen honden accounts terug. Maar aansprekende niet honden accounts ga ik wel volgen met mijn prive account.

En die stories vind ik ook heel leuk! Die doe ik af en toe ook, alleen geen idee of ze aanslaan haha

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:50

Lisitano schreef:
xApple schreef:
Over dat terugvolgen; ik volg alleen terug als ik het account leuk vind.. Maar sommige accounts vind ik wel leuk maar die zijn over actief.. 2/3 dingen per dag plaatsen, 5 van die dagverhalen met ellenlange filmpjes en verhalen. Dan haak ik ook af.

Oh ik vind veel van die stories juist leuk :)) Ik probeer dan ook zo vaak mogelijk te plaatsen, wel als ik iets leuks doe natuurlijk.


Ik vind stories ook leuk hoor! Maar ik had een aantal die volgde die echt heel irritante dingen erop zette.. Ik vind korte filmpjes heel leuk juist :j Maar ik kreeg veel reclame of smeekbedes om vrienden van diegene te gaan volgen, of iemand die 6 filmpjes lang hetzelfde aan het doen was.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 15:04

xApple schreef:
Miefje schreef:
Mensen ontvolgen: niet aan te beginnen bij mij, ik volg er 4000 ofzo :')


Maar dan vraag ik me af hé, zijn dat allemaal accounts die je echt leuk vindt? En waar je echt regelmatig op reageert? Dat zou echt super knap zijn :D

Of gewoon omdat het leuk is om erlangs te scrollen ofzo?

(Ook prima! Maar ben gewoon echt benieuwd)


Nee eigenlijk niet, ik had vroeger een meidenaccount en daardoor volg ik nog zulke (stomme) accounts. Heel irritant.

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-17 15:18

Morgen is het Halloween <3
Gaan jullie dan nog iets speciaals posten?