Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:19

Captain schreef:
Mijn laatste foto doet het weer uitmuntend goed.. hij is ook hilarisch :')
[ [url=m/wwRK2A.png]Afbeelding[/url] ]


Het is ook nogal een foto, moest toch even 2x kijken :')

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 11:17

Nu weer op de 995 -O- Wat is dit irritant zeg :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-18 13:01

Ondertussen 1500, terwijl ik heel lang niet actief ben geweest dus dat is positief.
Afbeelding

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 16:25

Jeej Lau *\o/* Waarom post je niet meer actief?

Hier gaan de likes nog steeds rampzalig. Zelfs pupje Manu. Mijn fotografie is vooruit gegaan maar misschien moet ik weer wat meer shoppen ofzo. Ik houd ook teveel van actiefoto's, mensen houden toch meer van geposeerde koppies, hm. Ik blijf het lastig vinden :))

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 17:47

Lisitano schreef:
Jeej Lau *\o/* Waarom post je niet meer actief?

Hier gaan de likes nog steeds rampzalig. Zelfs pupje Manu. Mijn fotografie is vooruit gegaan maar misschien moet ik weer wat meer shoppen ofzo. Ik houd ook teveel van actiefoto's, mensen houden toch meer van geposeerde koppies, hm. Ik blijf het lastig vinden :))


Ik vind je actie foto's juist heel gaaf! Zou ik ook graag willen doen, maar de enige actie die Tara heeft is graven _O-

Ik blijf een beetje hangen bij de 780 volgers en ook de likes schieten niet echt op. Nu ben ik helaas door school en werk ook iets minder actief

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 20:05

Lisitano schreef:
Jeej Lau *\o/* Waarom post je niet meer actief?

Hier gaan de likes nog steeds rampzalig. Zelfs pupje Manu. Mijn fotografie is vooruit gegaan maar misschien moet ik weer wat meer shoppen ofzo. Ik houd ook teveel van actiefoto's, mensen houden toch meer van geposeerde koppies, hm. Ik blijf het lastig vinden :))


Heb heel weinig foto’s en mijn hoofd staat er ook niet echt naar

appalin
Berichten: 1522
Geregistreerd: 06-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:31

Wat een super leuk en en handig topic! Ik ga eerst jullie lijst eens doorspitten....

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:05

Vraagje: hoe kom je ook alweer op de lijst xD

En ik zou graag mijn persoonlijke account willen laten groeien maar ik ben een beetje 'bang' voor de reacties van mijn vrienden als ik meer ga posten of hashtags ga gebruiken. Hoe gaan jullie daar mee om?

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 15:07

maartje02 schreef:
Vraagje: hoe kom je ook alweer op de lijst xD

En ik zou graag mijn persoonlijke account willen laten groeien maar ik ben een beetje 'bang' voor de reacties van mijn vrienden als ik meer ga posten of hashtags ga gebruiken. Hoe gaan jullie daar mee om?


Ik poste altijd teveel honden foto's op mijn persoonlijke account volgens vrienden. Dus heb ik een appart account voor mijn hond aangemaakt, die inmiddels door al mijn vrienden ook weer gevolgd wordt 8)7
Maar ik post dus eigenlijk niet meer op mijn persoonlijke account.

Ik denk dat je gewoon moet doen wat jezelf wilt, mensen geven toch altijd wel commentaar..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 15:42

maartje02 schreef:
Vraagje: hoe kom je ook alweer op de lijst xD

En ik zou graag mijn persoonlijke account willen laten groeien maar ik ben een beetje 'bang' voor de reacties van mijn vrienden als ik meer ga posten of hashtags ga gebruiken. Hoe gaan jullie daar mee om?


Gewoon doen, ze kunnen ook ontvolgen. Fb is voor vrienden insta is voor mezelf.

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:10

Hoi! Zijn er mensen in dit topic die ervaring hebben met hun (kunst)werk de wereld insturen aan de hand van Instagram?
Laatst bijgewerkt door Avis op 30-03-23 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:55

Ik denk zelf dat insta daar niet het handigste platform voor is. Als ik naar mijzelf kijk, lees ik een regel as bijschrift al vaak niet

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:55

Avis schreef:
Hoi! Zijn er mensen in dit topic die ervaring hebben met hun (kunst)werk de wereld insturen aan de hand van Instagram? Ik doe een schrijfopleiding en zou enkele kortere teksten via Instagram willen gaan delen, maar ben nog op zoek naar een handige vorm hiervoor. Ik heb tot op heden eigenlijk alleen Facebook, dus ben een behoorlijke leek op het gebied van andere sociale media.


Ik zou het dan meer op quotes houden. Sowieso niet in je bijschrift erbij schrijven veel mensen vinden dat irritant.
Ik zou het eerder zo doen:
https://www.instagram.com/p/BgZBJD5gSwZ/
https://www.instagram.com/p/BgbvC9HHQH1/
https://www.instagram.com/p/Bgbu9eShzBU/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:31

Avis schreef:
Hoi! Zijn er mensen in dit topic die ervaring hebben met hun (kunst)werk de wereld insturen aan de hand van Instagram? Ik doe een schrijfopleiding en zou enkele kortere teksten via Instagram willen gaan delen, maar ben nog op zoek naar een handige vorm hiervoor. Ik heb tot op heden eigenlijk alleen Facebook, dus ben een behoorlijke leek op het gebied van andere sociale media.


Duif doet dat ook en jip doet dat ook op die manier. Is zeker wel markt voor :j alleen moet het niet te lang zijn natuurlijk..

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 11:13

xU_Blinghx schreef:
Avis schreef:
Hoi! Zijn er mensen in dit topic die ervaring hebben met hun (kunst)werk de wereld insturen aan de hand van Instagram? Ik doe een schrijfopleiding en zou enkele kortere teksten via Instagram willen gaan delen, maar ben nog op zoek naar een handige vorm hiervoor. Ik heb tot op heden eigenlijk alleen Facebook, dus ben een behoorlijke leek op het gebied van andere sociale media.


Ik zou het dan meer op quotes houden. Sowieso niet in je bijschrift erbij schrijven veel mensen vinden dat irritant.
Ik zou het eerder zo doen:
https://www.instagram.com/p/BgZBJD5gSwZ/
https://www.instagram.com/p/BgbvC9HHQH1/
https://www.instagram.com/p/Bgbu9eShzBU/


Ja precies, zulk soort vormen bedoel ik inderdaad.

Dank jullie!

maartje02
Berichten: 893
Geregistreerd: 31-08-15

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:32

Waar halen jullie eigenlijk jullie inspiratie voor foto's vandaan? Bedenken jullie dat helemaal zelf? Of laten jullie je inspireren door anderen en je eigen draai aan een foto te maken? Ben wel benieuwd :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 19:39

maartje02 schreef:
Waar halen jullie eigenlijk jullie inspiratie voor foto's vandaan? Bedenken jullie dat helemaal zelf? Of laten jullie je inspireren door anderen en je eigen draai aan een foto te maken? Ben wel benieuwd :)


Ik kijk gewoon wat ik op dst moment bij mijn outfit vind passen.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:40

Ik ga voor insta foto's niet bepaalt naar locaties ofzo, dus niet geposeerd en gewoon zoals het uitkomt :)

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 20:12


JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 20:41

Hier al een tijdje niks gepost en nu net maar weer eens een foto geplaatst, toch maar weer eens wat foto’s gaan maken nu het mooier weer wordt! :) Ik was de zin om foto’s te maken een beetje verloren met de kou.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:44

Captain schreef:
Ik heb net iets nieuws geprobeerd, zag het vanochtend voorbij komen bij iemand anders dus heb even heel onorigineel zelf ook zoiets te maken. :D

https://www.instagram.com/p/BgmCBNIA5hs/

Misschien heel onorgineel gekopieerd, maar wel leuk :))

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 22:09

Captain schreef:
Ik heb net iets nieuws geprobeerd, zag het vanochtend voorbij komen bij iemand anders dus heb even heel onorigineel zelf ook zoiets te maken. :D

https://www.instagram.com/p/BgmCBNIA5hs/

Oh ben ik al zo vaak tegen gekomen! :+

kel_tje

Berichten: 232
Geregistreerd: 26-02-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:28

Hoi allemaal, ben net een account begonnen over mijn Lusitano van bijna 2,5. Doe clickertraining met hem en post regelmatig filmpjes en foto’s.

De profielen vooraan onder het kopje paarden ben ik al gaan volgen

Mijn account heet: levisto_lusitano

Thanks!! Uiteraard volg ik terug

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:36

Heb ik inderdaad ook al heeel vaak gezien, vind het er zelf echt niet uit zien en heel irritant :')

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:59

Ik vind het wel mooi maar dan met panorama's van stormchasen etc. Gewone foto's vind ik er een beetje raar uitzien..