Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:04

Wat super helpt is veel comments krijgen van minimaal 5 woorden in de eerste 10 minuten na het posten en veel likes, dan kom je hoger, door dat ellendige algoritme.

Moet zeggen dat Bright zijn schattige ogen gewoon verrekte goed werken :')

Die regenboog foto is leuk, maar zou er zelf een extremer filter overheen gegooid hebben om hem sprekender te maken.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:18

Joscaa schreef:
Wat super helpt is veel comments krijgen van minimaal 5 woorden in de eerste 10 minuten na het posten en veel likes, dan kom je hoger, door dat ellendige algoritme.

Moet zeggen dat Bright zijn schattige ogen gewoon verrekte goed werken :')

Die regenboog foto is leuk, maar zou er zelf een extremer filter overheen gegooid hebben om hem sprekender te maken.


5 woorden? 4 toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:27

Joscaa schreef:
Wat super helpt is veel comments krijgen van minimaal 5 woorden in de eerste 10 minuten na het posten en veel likes, dan kom je hoger, door dat ellendige algoritme.

Moet zeggen dat Bright zijn schattige ogen gewoon verrekte goed werken :')

Die regenboog foto is leuk, maar zou er zelf een extremer filter overheen gegooid hebben om hem sprekender te maken.


Ok, dan komen mijn foto's daar dus nooit _O-


Had al zitten proberen maar het wilde niet zo echt lukken.. heb je misschien een voorbeeldje/wat hulp?
Kan ik dat bv op insta zelf (en hoe dan) of moet je dan echt gaan bewerken?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:28

Ik heb nu achter elkaar echt een stuk of 5 foto's die enorm omhoog schieten?

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:32

_Dreamer schreef:
Ik heb nu achter elkaar echt een stuk of 5 foto's die enorm omhoog schieten?


Je hebt ook echt een leuke feed!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:59

[***] schreef:
Joscaa schreef:
Wat super helpt is veel comments krijgen van minimaal 5 woorden in de eerste 10 minuten na het posten en veel likes, dan kom je hoger, door dat ellendige algoritme.

Moet zeggen dat Bright zijn schattige ogen gewoon verrekte goed werken :')

Die regenboog foto is leuk, maar zou er zelf een extremer filter overheen gegooid hebben om hem sprekender te maken.


Ok, dan komen mijn foto's daar dus nooit _O-


Had al zitten proberen maar het wilde niet zo echt lukken.. heb je misschien een voorbeeldje/wat hulp?
Kan ik dat bv op insta zelf (en hoe dan) of moet je dan echt gaan bewerken?



Afbeelding

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 00:17

Oh hij is fout gegaan maar staat op de laptop, zal morgen ff opnieuw uploaden.

Qimm

Berichten: 15181
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:39

Huh, ik heb bijna geen volgers en nou heb ik gisteren wat gepost en ik heb 23 likes waarvan er maar 2 volger zijn en het loopt nog steeds, hoe dan? Weiiird (maar leuk!)

Geen idee wat ik ermee wil zeggen, maar vind het wel tof :')

(23 vs 800 wat ik ook al regelmatig benoemd heb gezien in dit topic hihi)

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:49

Mijn account groeide vorig jaar enorm tot zo'n half jaar geleden. Nu zit ik al 6 maanden rond hetzelfde aantal volgers en ik ben ruim 50% in likes gezakt. Daarvoor kreeg ik 50 tot 100 nieuwe volgers per week. Ik heb niks bewust veranderd. Stom! Maar ik post stug door :D

Lau

Berichten: 16677
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 11:08

Ik hoop dat mijn winactie wat beter gaat lopen. Want zo kan er maar een persoon winnen. En dat is jammer genoeg iemand die ik al ken. Want alleen zij heeft alle stappen gevolgd.

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:10

Lau schreef:
Ik hoop dat mijn winactie wat beter gaat lopen. Want zo kan er maar een persoon winnen. En dat is jammer genoeg iemand die ik al ken. Want alleen zij heeft alle stappen gevolgd.

Wellicht kun je er een voorwaarde aan binden? Dus dat de actie pas echt geldt zodra je minstens x-aantal deelnemers hebt?

(sorry, stille meelezer)

Lau

Berichten: 16677
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 11:12

Nayomie schreef:
Lau schreef:
Ik hoop dat mijn winactie wat beter gaat lopen. Want zo kan er maar een persoon winnen. En dat is jammer genoeg iemand die ik al ken. Want alleen zij heeft alle stappen gevolgd.

Wellicht kun je er een voorwaarde aan binden? Dus dat de actie pas echt geldt zodra je minstens x-aantal deelnemers hebt?

(sorry, stille meelezer)



Hmm ja dat is wel een goede. Maar kan moeilijk het bericht nu gaan aanpassen. Maar wel een goede voor de volgende keer.

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:23

Is het al veel gezien? Anders gewoon aanpassen als je het mij vraagt.

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:57

Ik zag net het andere instagram topic voorbij komen (met de paardenaccounts) en las daar over de boktpods. Het lijkt mij wel leuk om ook zoiets te proberen, maar ik heb een fotografie account en post meer dan alleen paardenfoto's. Dus mijn vraag is of er meer fotografen op instagram zijn die in een (bokt)pod willen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het gaat werken, maar het lijkt me wel heel leuk om het eens te proberen :)

Lau

Berichten: 16677
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 12:01

MariaMaaike schreef:
Ik zag net het andere instagram topic voorbij komen (met de paardenaccounts) en las daar over de boktpods. Het lijkt mij wel leuk om ook zoiets te proberen, maar ik heb een fotografie account en post meer dan alleen paardenfoto's. Dus mijn vraag is of er meer fotografen op instagram zijn die in een (bokt)pod willen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het gaat werken, maar het lijkt me wel heel leuk om het eens te proberen :)


Ja ik! Ik doe alleen geen paardengotografie meer. Misschien ooit weer een keer maar op het moment niet. Dus ik zou wel interesse hebben in een bokt fotografie pod. Maar dan voor alle soorten fotografen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:19

Lau schreef:
MariaMaaike schreef:
Ik zag net het andere instagram topic voorbij komen (met de paardenaccounts) en las daar over de boktpods. Het lijkt mij wel leuk om ook zoiets te proberen, maar ik heb een fotografie account en post meer dan alleen paardenfoto's. Dus mijn vraag is of er meer fotografen op instagram zijn die in een (bokt)pod willen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het gaat werken, maar het lijkt me wel heel leuk om het eens te proberen :)


Ja ik! Ik doe alleen geen paardengotografie meer. Misschien ooit weer een keer maar op het moment niet. Dus ik zou wel interesse hebben in een bokt fotografie pod. Maar dan voor alle soorten fotografen.


Ik ook :) en alle soorten fotografie lijkt me leuk want daar leer je van!

Lau

Berichten: 16677
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 12:25

Saab dus jij bent verhoefffotografie! Nice, je werk is echt tof.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:49

Joscaa schreef:
Oh hij is fout gegaan maar staat op de laptop, zal morgen ff opnieuw uploaden.


Ben benieuwd! Alvast merci ;)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:05

MariaMaaike schreef:
Ik zag net het andere instagram topic voorbij komen (met de paardenaccounts) en las daar over de boktpods. Het lijkt mij wel leuk om ook zoiets te proberen, maar ik heb een fotografie account en post meer dan alleen paardenfoto's. Dus mijn vraag is of er meer fotografen op instagram zijn die in een (bokt)pod willen?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het gaat werken, maar het lijkt me wel heel leuk om het eens te proberen :)


Volgens mij maakt het niet uit wie er reageert als er maar iemand reageert en liked binnen 10 minuten.

Ik wil ook graag in een pod zitten alleen val ik hier een beetje buiten de boot met mijn insta onderwerp. :o

Lau schreef:
Ik hoop dat mijn winactie wat beter gaat lopen. Want zo kan er maar een persoon winnen. En dat is jammer genoeg iemand die ik al ken. Want alleen zij heeft alle stappen gevolgd.


Je kan ook de voorwaarden aanpassen. In plaats van dat ze en op Facebook en op Instagram iets moeten doen. Niemand die controleert of alle deelnemers mee hebben gedaan aan alle stappen.
Ik haak al snel af als een winactie gekoppeld is aan ook facebook. Ik zit nooit op facebook dus heb ik geen behoefte om eraan mee te doen.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:09

Het viel mij toch tegen hoor dat verplicht reageren op mensen waar je anders hun account niet van zou volgen. Toch wel ‘saaie’ foto’s waar je dan meer dan 4 lovende woorden over kwijt.. En dat voor 16 mensen ofzo. Nee het was niks voor mij. Ook wel een paar leuke accounts blijven volgen hoor maar het merendeel toch niet echt.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:18

xApple schreef:
Het viel mij toch tegen hoor dat verplicht reageren op mensen waar je anders hun account niet van zou volgen. Toch wel ‘saaie’ foto’s waar je dan meer dan 4 lovende woorden over kwijt.. En dat voor 16 mensen ofzo. Nee het was niks voor mij. Ook wel een paar leuke accounts blijven volgen hoor maar het merendeel toch niet echt.


Maar merkte je een verschil?

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:22

In volgers, likes of acitiviteit? Nee helemaal niet eigenlijk. Heb 2x in een pod gezeten, 1x wat langer en de 2e keer heel kort maar beide keren niks gemerkt.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:28

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er inderdaad ook weinig tot niks van merkte

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:46

Ik zit momenteel in 2 pods. Ik weet niet of ik er wat van merk eigenlijk. Ik vind het wel gezellig, dat zeker!

Maar persoonlijk denk ik dat het ‘m vooral zit in actief zijn bij andere accounts, de juiste hashtags plaatsen en op een bepaald tijdstip posten. :)

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:53

Mijn instagram is https://www.instagram.com/charlotteholopainen/

Ik zit al verschrikkelijk lang op +- 250 volgers :+ :') . Dat ligt volgens mij vooral aan dat ik niet over één onderwerp post, maar over mijn paard, mijn honden, prairiehonden, tattoos/piercings, motors.
Voor alles een apart account maken zie ik ook niet zo zitten :+ .
Maar wat kan ik dan veranderen om net wat meer volgers te hebben?