Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 11:48

aMomentLT schreef:
Joscaa schreef:
Hele goede reden, maar pak hem juist om te genieten van wat hij je geleerd heeft. <3 <3 Maar snap je ook wel heel goed hoor, als jij je er beter bij voelt om hem even te laten liggen, moet je dat lekker doen en hem pas weer pakken als jij je er goed bij voelt, heel veel sterkte :* :(:) Altijd heftige dingen.....



Daar heb je zeker gelijk in.. ik wil ook echt wel weer aan de gang gaan, het kriebelt steeds meer. Maar Tis nog zooo druk. En wanneer er wat meer rust is ga ik weer knallen



Gewoon in je eigen tempo! Maar hij zal altijd vanaf boven mee kijken. En je helpen met verder komen in de fotografie :(:)

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:56

Ik zit bijna op de 1000, hoop het voor 2018 te halen :D

Dus als iemand elkaar wilt volgen, kom maar door!

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:56

Lau schreef:
Mijn eigen account gaat goed. Maar een ander account wat ik onderhoud. My god wat lastig om daar volgers voor te krijgen.
Was even vergeten hoe moeilijk het was.

Ik heb sowieso altijd heel erg het gevoel dat selfies het altijd vele malen beter doen dan andere foto's. Dat merk ik iig op mijn privé account. Nou post ik op mijn werk account sowieso geen foto's waar ik zelf op sta dus moet ik het echt hebben van mijn werk :').

aMomentLT schreef:
Joscaa schreef:
Hele goede reden, maar pak hem juist om te genieten van wat hij je geleerd heeft. <3 <3 Maar snap je ook wel heel goed hoor, als jij je er beter bij voelt om hem even te laten liggen, moet je dat lekker doen en hem pas weer pakken als jij je er goed bij voelt, heel veel sterkte :* :(:) Altijd heftige dingen.....



Daar heb je zeker gelijk in.. ik wil ook echt wel weer aan de gang gaan, het kriebelt steeds meer. Maar Tis nog zooo druk. En wanneer er wat meer rust is ga ik weer knallen


Ah ik las net je post, veel sterkte iig! Ik kan mij inbeelden dat zoiets even de motivatie ontneemt. Maar ik weet wel zeker dat hij van boven meekijkt, zoals Lau ook post en dat hij trots op je is! Vooral alles rustig aan doen nu. Komt vanzelf wel weer.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 12:00

Ik post bijna geen selfies op mijn eigen account :')
Maar daar gaat alles echt heel makkelijk. Op mijn foto van gister heb ik 200 likes. Maar bij het andere account heb ik met moeite 15 likes.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:02

Ik post bijna nooit selfies ookal is het mijn persoonlijke account, alleen fotos die door iemand anders zijn gemaakt bij shoots, meer als promo voor de fotograaf dan. Merk idd ook dat die veel likes krijgen, samen met de fotos van mijn band.

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:04

Selfies, foto's van jezelf.. Ik bedoel foto's waar je zelf op staat al dan niet door jezelf of een ander gemaakt. En daar is niets mis mee, maar het valt me gewoon op dat mensen dat sneller liken en ik vroeg mij hier gewoon even hardop af waarom dat zou zijn.

Ik las daar ook ooit een artikel over, dat mensen dat sneller liken en dat het daarom word aangeraden ook regelmatig jezelf in de foto te betrekken. Mocht het je echt om het aantal likes en volgers gaan.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:07

Ik merk dus degelijk een verschil tussen selfies of fotos die door andere zijn gemaakt. Overigens liep mijn zin nogal scheef, ik bedoelde meer dat als ik een foto post het foto's zijn die andere hebben gemaakt en niet die ik zelf gemaakt heb zegmaar.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 12:08

Ik denk omdat je iets persoonlijks laat zien. Ze denken je te leren kennen aan een foto. En mensen kennen graag mensen. Dus daarom gaat dat sneller denk ik. Of je account moet al super groot zijn.

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:22

@ Aroha, ik werk als traditioneel schaapherder :) (En daarnaast doe ik nog wat side hustle )
Superlief dat mensen mij willen volgen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:56

Dan heb ik toch pech met mijn account, want ik probeer er alles aan te doen om zelf niet in beeld te zijn :')

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:32

minikatje schreef:
@ Aroha, ik werk als traditioneel schaapherder :) (En daarnaast doe ik nog wat side hustle )
Superlief dat mensen mij willen volgen <3

Jaaa dat dacht ik dus al te zien, echt super tof dat je dat doet! Hoor je niet vaak :). Ik ga je even pben!

[***] schreef:
Dan heb ik toch pech met mijn account, want ik probeer er alles aan te doen om zelf niet in beeld te zijn :')

Haha zelfde hier. Ik zeg ook altijd dat ik fotograaf ben geworden zodat ik zelf nooit op de foto kom :').

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 14:51

Ik heb met mijn grote mond bij een klein kledingzaakje gereageerd op schoenen met die sponsor je mij wel toch. En nu wil de eigenaar gaan babbelen over promotie :o

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:02

Hahaha nice

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:11

Heb al wat leuke ideeen voor de mijn nieuwe feed, en ga morgen alvast wat foto's maken. Ik hou voor nu toch nog even de"oude" foto's erop, anders is het zo leeg _O-

Enn, ik weet niet precies hoe hij op mijn profiel kwam, maar een broadway dance instructor heeft op de volg knop gedrukt :oo Kende hem niet echt, maar na wat googelen wel haha. Nu hopen dat hij mij blijft volgen :P


En over de foto's van jezelf, ik vind het wel leuk, maar als je 10x achter elkaar een selfie plaatst die telkens dezelfde afstand heeft tot je gezicht maakt het toch weer saai haha.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:23


Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 19:23

Lau schreef:
Ik heb met mijn grote mond bij een klein kledingzaakje gereageerd op schoenen met die sponsor je mij wel toch. En nu wil de eigenaar gaan babbelen over promotie :o

Nice!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 01:06

Oh ik plaats wel selfie's soms hoor en foto's van alleen mezelf. I really don't mind, geen idee wat ik er anders allemaal op moet zetten _O-

Hahaha Lau, goed voor elkaar. Ik wil dat Cowboy Magic mn pony gaat sponsoren, dat zou zoveel geld schelen omdat ik hem eeuwig onder spuit, maar wat wil je met zoveel behang. _O-

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 09:19

Snap het nut van posts opslaan ook niet echt. Een WIP die dan 10x opgeslagen is. Waarom?
Slaan jullie wel eens posts op?

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 09:24

Nop :+.

Ik ben alleen de laatste tijd totaal niet meer actief. Heb echt geen tijd meer :+.

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:03

Zo ik ben de laatste tijd zo niet actief op insta.
Gewoon geen tijd om foto’s te maken :(

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 10:14

Joscaa schreef:
Oh ik plaats wel selfie's soms hoor en foto's van alleen mezelf. I really don't mind, geen idee wat ik er anders allemaal op moet zetten _O-

Hahaha Lau, goed voor elkaar. Ik wil dat Cowboy Magic mn pony gaat sponsoren, dat zou zoveel geld schelen omdat ik hem eeuwig onder spuit, maar wat wil je met zoveel behang. _O-


Stuur ze gewoon een berichtje :+

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:18

sunnybellami schreef:
Zo ik ben de laatste tijd zo niet actief op insta.
Gewoon geen tijd om foto’s te maken :(

Hier ook niet nee, valt me best tegen hoe lastig het is om tijdens het hardlopen degelijke foto's van jezelf te maken of van andere outdoor/activity dingen. Ben nu ook nog eens druk met afstuderen en werk, dus m'n insta blijft maar heel eventjes wat inactief.

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:41

Selina schreef:
Snap het nut van posts opslaan ook niet echt. Een WIP die dan 10x opgeslagen is. Waarom?
Slaan jullie wel eens posts op?

Om het later weer terug te vinden :j Ik doe het ook regelmatig als ik iets leuks zie, om bijvoorbeeld later zelf te proberen. Laatst kwam ik een foto tegen van een toffe locatie waar ik ook nog wel eens heen wil. Dan sla ik dat op om te onthouden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:51

MariaMaaike schreef:
Selina schreef:
Snap het nut van posts opslaan ook niet echt. Een WIP die dan 10x opgeslagen is. Waarom?
Slaan jullie wel eens posts op?

Om het later weer terug te vinden :j Ik doe het ook regelmatig als ik iets leuks zie, om bijvoorbeeld later zelf te proberen. Laatst kwam ik een foto tegen van een toffe locatie waar ik ook nog wel eens heen wil. Dan sla ik dat op om te onthouden :+


Mijn opgeslagen post bestaan voor 99% uit tattoos die ik tof vind en als inspritatie gebruik :') :)

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-17 10:53

Ik heb na deze post geen foto’s meer :x
Maar vrijdag heb ik een concert dus misschien kan ik dan een foto schieten. En morgen kan ik best weer een keer een selfie plaatsen.