Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:43

Oh ja, wil ook nog binnenkort een dagje naar antwerpen ofzo. :P Maar vriendlief wil graag nog een keer naar Londen. :D

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 15:46

Wij gaan over een paar weken naar Bruinisse maar dat is meer voor een bepaald restaurant waar we weer willen eten.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:51

Ik krijg vakantiekriebels!

Zweden was erg gaaf! Wil er nog een keer heen haha.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:53

Lau schreef:
Wij gaan over een paar weken naar Bruinisse maar dat is meer voor een bepaald restaurant waar we weer willen eten.


Waar ga je eten Lau?

Heb ook zomaar een donkerbruin vermoeden wat voor foto je gaat plaatsen als je daar bent haha..

Ik heb nog 300 uur aan vakantie openstaan nu nog even aftellen kan bijna aan mijn volgende droomreis beginnen <3

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:54

Als ik in feb m'n diploma haal wil ik mezelf trakteren op een vakantie. (En als ik m'n diploma niet haal, dan maar een zuip vakantie om mn verdriet weg te drinken :') )
Maar valt me altijd nog tegen hoe goed vakantiefoto's het doen op insta.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-17 15:56

gribaldi schreef:
Lau schreef:
Wij gaan over een paar weken naar Bruinisse maar dat is meer voor een bepaald restaurant waar we weer willen eten.


Waar ga je eten Lau?

Heb ook zomaar een donkerbruin vermoeden wat voor foto je gaat plaatsen als je daar bent haha..

Ik heb nog 300 uur aan vakantie openstaan nu nog even aftellen kan bijna aan mijn volgende droomreis beginnen <3


Wij gaan hier weer eten: https://m.iens.nl/nl_NL/restaurant/storm/231641

De laatste keer zo lekker gegeten echt optimaal genoten de zalm smolt gewoon op je tong. En het personeel was echt geweldig. We hebben toen 10 euro aan fooi gegeven zo goed was het.

Ohja wat voor foto ga ik posten dan ben wel heel nieuwsgierig :o

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:07

Ik zit nu op werk vakantiebestemmingen te zoeken. :=
Niet doorvertellen aan m'n baas

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:10

Lau schreef:
Wij gaan hier weer eten: https://m.iens.nl/nl_NL/restaurant/storm/231641

De laatste keer zo lekker gegeten echt optimaal genoten de zalm smolt gewoon op je tong. En het personeel was echt geweldig. We hebben toen 10 euro aan fooi gegeven zo goed was het.

Ohja wat voor foto ga ik posten dan ben wel heel nieuwsgierig :o



Daar kun je goed eten ja :j

Haha ik wacht even af, ben benieuwd of we dezelfde ideeën hebben namelijk :o
Maar sowieso een mooie omgeving daar, ben er dagelijks :')

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:17

Anoniem schreef:
Haha voor degene die wat dichter bij willen, (vanaf Utrecht 3 uur rijden) kan ik Brugge in belgië heeel erg aanraden, zeker rond de kerst <3
[ [url=m/ryLg7C.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3HKr1o.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qjgRZW.png]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw, die gaat ook op 't lijstje! M'n vriend heeft nog niet zo veel v/d wereld gezien en was gek op A'dam en Haarlem. Met de kerst gaan we een dagje naar Utrecht en Brugge zal die ook zeker leuk vinden!

Na een paar jaar 'koude' bestemmingen, plannen we om volgend jaar het warme weer eens op te zoeken, richting Kroatie <3

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:19

Es_ther schreef:
Ik krijg vakantiekriebels!

Zweden was erg gaaf! Wil er nog een keer heen haha.


jeej nog meer zweden fans, Gothenburg is ook erg leuk met kerst :j

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:32

Ik heb deze kerst al volgepland, maar wil volgend jaar gaan!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:31

Ik ben nog nooit buiten Europa geweest.... :')
Amerika staat nog op de bucketlist, samen met Australië

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:34

Zijn hier mensen die nog speciale fotobewerkings programma's/apps gebruiken? Ik heb al de gratis versie van vsco, maar daar kom ik niet zo ver mee..

Ik wil wat meer gaan fotoshoppen, niet om mezelf beter te maken maar om een andere (mooiere) sfeer neer te leren zetten. :j
Ik zag deze foto en toen dacht ik jeetje, wat kan een mooie bewerking toch veel doen!
Afbeelding

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 00:49

Newyork vond ik eigenlijk niet zo leuk, het is leuk om er een keer geweest te zijn en om in Central park en Timesquare geweest te zijn en een avond wezen stappen, maar daar zou ik niet zo gauw naar terug gaan. Enkel misschien een x in de herfst omdat Central park dan zo mooi in kleur is.

Los Angeles vind ik leuk omdat er veel is, Beverly Hills, Hollywood, Walk of Fame, Venice Beach, Santa Monica, Muscle Beach, Golds Gym etc. Ben daar niet voor niets al 5x geweest, heerlijke plaats!
Verder ben ik in Spanje, Italie, Engeland, Duitsland (1,5 jaar gewoond/gewerkt), Belgie (jaar gewoond/gewerkt), Tsjechie (aantal maanden gewerkt), Luxenburg, Frankrijk, Mexico 2x, Newyork, Florida; Miami/Wellington (zit ik nu 3 maanden) geweest. Reizen is zo heerlijk <3

Die bewerking is gaaf ja, photoshoppen is zo fijn, doe ik ook bijna altijd, en inderdaad niet om mezelf mooier te maken, want beter word het toch niet :P Maar inderdaad belichting, contrast, kleur etc.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:15

Ik wil graag naar:
Australië
New zeeland
Canada
Noorwegen
Zweden nog een keer
Iets langer naar Finland (afgelopen keer 1 dag geweest om een vriend op te zoeken)
Italië
IJsland
New york

En vast nog meer :+.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:24

Ik wil eigenlijk elk land in Europa een keer bezocht hebben. Maar toch keer ik steeds weer terug naar Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk! <3 Zal wel aan mijn Duitse bloed liggen. :+:

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:40

Ik heb ook nog wel een aantal landen op de bucketlist staan, waaronder (binnen Europa) Lapland, Noorwegen, Ijsland e.d. En buiten Europa heb ik ook ook nog een waslijst aan bestemmingen die ik graag zou willen zien, maar ja, dat wordt m waarschijnlijk nooit :')
Maaaaarrrrrr, ik ga morgen naar Dublin in Ierland! I am so happy *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *D

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 11:21

Gaaf! Veel plezier!

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:54

Ik zou zo graag weer terug willen naar Japan! Wat een land <3 sowieso wil ik nog een keer naar Hokkaido toe.
Ook zou ik graag weer naar Zuid-Kore a willen <3 dat eten daar <3
Ijsland staat ook ergens bovenaan de lijst. Sinds ik daar geweest ben voor overstap heeft het mijn hart veroverd.
Ook wil ik graag nog naar de Scandinavische landen.
Maar ook zeker naar Portugal, griekenland, Italië.
Rusland staat ook zeker op mijn to go lijst.
Oooh en Australië zoy ik ook zo graag naar toe willen ❤

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:16

Liesje1611 schreef:
Zijn hier mensen die nog speciale fotobewerkings programma's/apps gebruiken? Ik heb al de gratis versie van vsco, maar daar kom ik niet zo ver mee..

Ik wil wat meer gaan fotoshoppen, niet om mezelf beter te maken maar om een andere (mooiere) sfeer neer te leren zetten. :j
Ik zag deze foto en toen dacht ik jeetje, wat kan een mooie bewerking toch veel doen!
[ [url=m/7WcpGt.png]Afbeelding[/url] ]


Ik gebruik zowel lightroom als photoshop. Ik verwacht niet dat bovenstaande foto op een telefoon is bewerkt :P

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:18

En iedereen al leuke reisbestemmingen! Ik wil graag 4 wkn naar Noorwegen. Gaan samen een camper huren. Als iemand nog tips heeft :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:22

Cleo_ schreef:
Liesje1611 schreef:
Zijn hier mensen die nog speciale fotobewerkings programma's/apps gebruiken? Ik heb al de gratis versie van vsco, maar daar kom ik niet zo ver mee..

Ik wil wat meer gaan fotoshoppen, niet om mezelf beter te maken maar om een andere (mooiere) sfeer neer te leren zetten. :j
Ik zag deze foto en toen dacht ik jeetje, wat kan een mooie bewerking toch veel doen!
[ [url=m/7WcpGt.png]Afbeelding[/url] ]


Ik gebruik zowel lightroom als photoshop. Ik verwacht niet dat bovenstaande foto op een telefoon is bewerkt :P


Nou ja... Met die app kan je best leuke dingen hoor :j
Afbeelding
Afbeelding

Het zou mij niet verbazen als die foto gewoon met de app gedaan is :)

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-17 14:27

Bovenstaande is sws in LR of PS gedaan. Dreamer een app kan dat nooit zo mooi en zo zacht krijgen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:28

Ja die is waarschijnlijk met PS gedaan ja, anders was jouw gezicht ook mooi blauw. :P

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:29

Ik wil een keer naar Doel om te shooten, verlaten stadje in België <3

M'n fotoshoot is verplaatst naar 10 december, wel meeeega veel zin in, nieuwe foto's voor op de insta *\o/*

Over photoshop gesproken, gisteren wilde ik een nieuwe omslag foto op Facebook, berichtje in een groep geplaatst wat ik zocht en toen een foto bewerkt, boven is voor, onder is na.

Vind m nu meer sfeer hebben en meer dat 'hardere' wat erbij past.


Afbeelding