Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:02

Jeetje hoe doen jullie het toch.. ik heb al dik 2 jaar insta en zit nu bijna op 1500 volgers. Krijg gemiddeld 100-150 likes op een foto. Eerlijk gezegd demotiveert het mij de laatste tijd ontzettend. Vooral omdat ik meerdere (super leuke hoor!!) accounts volg met soms wel 1000 minder volgers die gemiddeld 200-300 of zelfs meer likes krijgen op een foto.
Ik vind zelf mijn account kwalitatief best oké met foto's en afwisseling?
Ik denk er echt over om opnieuw te beginnen of te verwijderen..

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:09

EdkingEnzo schreef:
Jeetje hoe doen jullie het toch.. ik heb al dik 2 jaar insta en zit nu bijna op 1500 volgers. Krijg gemiddeld 100-150 likes op een foto. Eerlijk gezegd demotiveert het mij de laatste tijd ontzettend. Vooral omdat ik meerdere (super leuke hoor!!) accounts volg met soms wel 1000 minder volgers die gemiddeld 200-300 of zelfs meer likes krijgen op een foto.
Ik vind zelf mijn account kwalitatief best oké met foto's en afwisseling?
Ik denk er echt over om opnieuw te beginnen of te verwijderen..


Hier precies hetzelfde, nu 60 volgers voor mijn fotografie insta en per foto rond de 30 likes, zo slecht doe je het dus niet :+

Maar ik ga je wel volgens, leuke foto’s op ke profiel!!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-18 19:12

karin1994 schreef:
EdkingEnzo schreef:
Jeetje hoe doen jullie het toch.. ik heb al dik 2 jaar insta en zit nu bijna op 1500 volgers. Krijg gemiddeld 100-150 likes op een foto. Eerlijk gezegd demotiveert het mij de laatste tijd ontzettend. Vooral omdat ik meerdere (super leuke hoor!!) accounts volg met soms wel 1000 minder volgers die gemiddeld 200-300 of zelfs meer likes krijgen op een foto.
Ik vind zelf mijn account kwalitatief best oké met foto's en afwisseling?
Ik denk er echt over om opnieuw te beginnen of te verwijderen..



Hier precies hetzelfde, nu 60 volgers voor mijn fotografie insta en per foto rond de 30 likes, zo slecht doe je het dus niet :+

Maar ik ga je wel volgens, leuke foto’s op ke profiel!!


Same ik heb 69 volgers, ook tussen de 20-30 likes. Ik hoop dat ik snel meer volgers krijg.
Laatst bijgewerkt door Lau op 14-12-18 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:12

EdkingEnzo schreef:
Jeetje hoe doen jullie het toch.. ik heb al dik 2 jaar insta en zit nu bijna op 1500 volgers. Krijg gemiddeld 100-150 likes op een foto. Eerlijk gezegd demotiveert het mij de laatste tijd ontzettend. Vooral omdat ik meerdere (super leuke hoor!!) accounts volg met soms wel 1000 minder volgers die gemiddeld 200-300 of zelfs meer likes krijgen op een foto.
Ik vind zelf mijn account kwalitatief best oké met foto's en afwisseling?
Ik denk er echt over om opnieuw te beginnen of te verwijderen..


Wees gerust.. Ik heb mijn account al 3 jaar, heb amper 900 volgers en de likes zijn ook om te huilen :') Ik gebruik het ook voor mezelf als een soort dagboek. Ik probeer wel zo actief mogelijk te zijn bij anderen en nieuwe accounts te ontdekken, op die manier groeit mijn account toch langzaam heb ik het idee.

En ik moet me er gewoon bij neerleggen dat ik 2 niet enorm interessante of bijzondere paarden heb blijkbaar _O-

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:20

Ik denk dat het eerder uitzondering is dat men zoveel volgers krijgt dan normaal hoor! Het moet maar net aanslaan, het algoritme moet aan jouw zijde staan en vaak hebben die accounts er ook een tijd over gedaan/veel werk in gestoken. :)

Had trouwens al even niet meer gereageerd. Eigenlijk simpelweg omdat ik niet zoveel tijd aan instagram besteedde.

Inmiddels wel weer! Ik ben een nieuw account begonnen over mijn dieren. Kreeg klachten van mijn omgeving over de hoeveelheid dierenfoto’s op mijn persoonlijke account. :o Ik moet zeggen, ik kan nu lekker mijn ei kwijt op dit account met informatie geven en foto’s delen!

@AnimalsofAlskar
Afbeelding

Volgers zijn er nog amper. Ook worden mijn fotos nog amper gezien en geliked. Maarja, net begonnen dus we zien wel hoe het loopt! Met dit account is eigenlijk voornamelijk mijn doel om echt leuke content te kunnen delen.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:23

Denk dat de meeste in hetzelfde schuitje zitten inderdaad... Denk soms bij die grote accounts ook wel 'hoe doen ze het' maar meestal is dat toch wel een ander kaliber paard, fotograaf, omgeving, wat ze doen, etc. Dus dan begrijp ik het wel :+

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 19:46

Ik heb 11 volgers en op 1 foto 138 likes. Schiet mij maar lek!

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:19

Ik heb ook een account waar ik mijn geurkaarsenverzameling deel en daar krijg ik altijd heel veel likes _O-

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:23

Geurkaarsen? Serieus?
Wil je je account ook hier delen? Ben wel nieuwsgierig :Y)

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:36

Hier ook maar weinig likes vergeleken met volgers.
+-35 likes en +-120 volgers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:35

Misschien dat iemand hier er ook nog wat aan heeft:
https://www.mytravelsecret.nl/tips-meer ... -instagram

Ik ga er in ieder geval morgen ofzo eens mee aan de slag.
Mijn tags eens onder de loep nemen, mijn bio nog eens bekijken en zien wat ik met mijn feed wil. Heb ook wat op andere accounts zitten kijken en sommigen trekken gewoon aan, terwijl anderen dat minder hebben. Denk dat het wel eens aan filters ed kan liggen, om meer een geheel te krijgen. Maar eens even mee experimenteren.

Hoe doen jullie dat? Maken jullie steeds met dezelfde camera foto's? Dezelfde instellingen? Dezelfde bewerking/filter erover?

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:15

Ik word gevolgd (of beter achtervolgd :oo ) door de hele wereld van equiccessories, inmiddels uit 17 landen.

Afbeelding
%)

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:01

Qimm schreef:
Ik word gevolgd (of beter achtervolgd :oo ) door de hele wereld van equiccessories, inmiddels uit 17 landen.

[ [url=m/qntDb8.png]Afbeelding[/url] ]
%)


Ja heb ik ook gehad, ze hebben me ook weer ontvolgd

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:12

Denk dat die standaard bij iedere (nieuwe) paadenaccount passeren. Geef ze een paar dagen, dan zijn ze weer weg :Y) Hier af en toe nog een losse die ineens weer verschijnt, maar dat duurt ook nooit lang..

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 13:50

EdkingEnzo schreef:
Jeetje hoe doen jullie het toch.. ik heb al dik 2 jaar insta en zit nu bijna op 1500 volgers. Krijg gemiddeld 100-150 likes op een foto. Eerlijk gezegd demotiveert het mij de laatste tijd ontzettend. Vooral omdat ik meerdere (super leuke hoor!!) accounts volg met soms wel 1000 minder volgers die gemiddeld 200-300 of zelfs meer likes krijgen op een foto.
Ik vind zelf mijn account kwalitatief best oké met foto's en afwisseling?
Ik denk er echt over om opnieuw te beginnen of te verwijderen..


2000-2100 volgers, 50 likes, 0 reacties :')

En op mijn privé 680 volgers, ongeveer 150 likes per foto en rond de 60 comments (dat zijn dan spamreacties van mijn vrienden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 14:37

Ik zag gisteren trouwens iemand die 96.000 volgers had en volgens mij 1000 - 2000 likes per foto kreeg ... Dus wat het ook allemaal mag betekenen ...

Wat vinden jullie van dit profieltekstje?

Positive Oldies
Trying to give 2 oldies:
[***] | New Forest | 22 y/o
[***] | Appaloosa | 25 y/o
the most positive life as possible
Inspired by @connectiontraining

(voor de namen staan nog sterren omdat het natuurlijk 2 sterren zijn ;) ).

Wilde eerst de naam veranderen naar Happy Oldies en dan daar een tekstje rond, maar daar bestaan al tig accounts van terwijl mijn account-naam origineel is dus toch maar gehouden :Y)

Zo eens naar de tags kijken.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 15:38

Als ze in verhouding erg weinig likes hebben komt het ook vaak door dode of gekochte volgers. Je foto word maar aan bepaald percentage volgers laten zien. Als hun het leuk vinden word het aan meer laten zien. Maar als je dus veel gekochte of dooie volgers hebt die niks meer liken dan word het ook niet aan meer volgers laten zien en blijf je in verhouding erg weinig likes houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 16:00

Ja, klopt, maar dit zou iemand zijn die niks gekocht heeft, maar op een bepaald moment gewoon geluk gehad dat ze ergens veel in beeld kwam ofzo (denk bij een bepaalde tag of iets). Maarja, ze kunnen zeggen wat ze willen natuurlijk 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 16:21

Qimm schreef:
Ik word gevolgd (of beter achtervolgd :oo ) door de hele wereld van equiccessories, inmiddels uit 17 landen.

[ [url=m/qntDb8.png]Afbeelding[/url] ]
%)


Ik heb ze letterlijk allemaal geblokt...

Mijn profiel is gewoon zo, vind ik nu wel prima :)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 16:42

Haha, ze geven het ook vanzelf op hoor. Hoewel ik er nu weer 3 tussen had staan zag ik ..

Leuk profiel zo :j
Ik zit er altijd mee dat ik 2 pony's aandacht wil geven, haha.


Welke vinden jullie trouwens de leukste foto? Heb wat zitten spelen...

Deze staat op insta:
Afbeelding

Deze is 'nieuw':
Afbeelding

De kwaliteit ziet er een pak beroerder uit dan op mijn mobiel, maar hoop dat dit door het verkleinen/uploaden is :=



Edit; nog een probeersel .. Misschien wat extreem?
Afbeelding
Afbeelding

(kijk even door de slechte kwaliteit heen, zo zien ze er op mijn mobiel echt niet uit, en hoop op insta ook niet..)

Piekosjj

Berichten: 5453
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 17:14

Licht ze wat op! Ik zie amper wat van je pony omdat 'ie een grote schaduw is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 17:24

Hmm, bij mij dus niet.. Zeker bij de regenboog is de pony op de 2e foto lichter dan op de 1e.
Bij de andere is de pony wat donkerder maar niet zo extreem (de lucht daarentegen is wel een beetje heul blauw ;) )


Wat vinden mensen leuk aan een foto? Extreme kleuren/bewerkingen of eerder zacht?
Zal wel van persoon tot persoon verschillen maar is er iets wat iedereen wel ok vind? Haha.

Als het niet stoort heb ik hier nog even 2 versies...
Afbeelding
Afbeelding

Als het niet de bedoeling is van het topic dan stop ik ermee natuurlijk ;)

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:04

Het paard is nog steeds erg donker, als je het paard wat meer op kunt lichten ga ik voor de 2e

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:11

Ik heb geen verstand van bewerken en dingen apart oplichten gaat me echt te ver, zou niet weten waar te beginnen.
Hou het wel weer bij de gewone standaard dingen en dan is het wat het is, dit gaat anders nooit goed komen :+

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:15

Gewoon de foto lichter maken? :+ Helderheid omhoog en contrast iets naar beneden?