Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:47

Wat houdt zo'n gain party in? Ze verzinnen steeds weer nieuwe dingen.. ik voel me oud :')

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:48

Ghostattack schreef:
Wat houdt zo'n gain party in? Ze verzinnen steeds weer nieuwe dingen.. ik voel me oud :')


daar ben ik idd ook wel benieuwd naar..

Tinniie

Berichten: 4689
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:02

Ik ben ook wel benieuwd :P

Hier in Mo zijn pagina ineens in gang geschoten. Van 120 naar over de 200 op 2 dagen.
Afbeelding


Arany blijft rond de 200 hangen...
Afbeelding

Toch wel moeilijk :P ik gebruik vast geen goede hashtags ofzo :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:04

Zo, jij hebt knapperds! Ga ze zo even opzoeken, heb je nog een volger erbij ;)

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:41

BlackBeautyZ schreef:
Ghostattack schreef:
Wat houdt zo'n gain party in? Ze verzinnen steeds weer nieuwe dingen.. ik voel me oud :')


daar ben ik idd ook wel benieuwd naar..


Ik werd ervoor uitgenodigd maar had niet echt interesse dus niet gereageerd. Geen idee wat ik ervoor moest doen ook

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 15:24

Wat een knapperds! Ik ga jullie ook volgen! :D (@shetlander_luna)
En rogan_fonz ook! :D

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 15:30

Ghostattack schreef:
Wat houdt zo'n gain party in? Ze verzinnen steeds weer nieuwe dingen.. ik voel me oud :')

Ja ik werd daarvoor gevraagd, maar ik doe er niet aan mee. Volgens mij is dat gewoon volgen om het volgen, maar ik heb liever serieuze volgers die het graag willen volgen.

Je gaat dan met een groepje een ( ik geloof zelfde) foto plaatsen en die andere taggen in je caption& en dan gaat iedereen reageren onder je foto zodra ze iedereen volgen en dan gaat iedereen elkaar volgen ofzo. Heel vaag :')

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:07

Tinniie schreef:
Ik ben ook wel benieuwd :P

Hier in Mo zijn pagina ineens in gang geschoten. Van 120 naar over de 200 op 2 dagen.
[ [url=m/TgDgrs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Arany blijft rond de 200 hangen...
[ [url=m/B6gXUG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch wel moeilijk :P ik gebruik vast geen goede hashtags ofzo :')

Hopelijk heb ik daarbij kunnen helpen :P

Melisje_92

Berichten: 1099
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 16:36

Ik ben even een tikkeltje minder fanatiek dus blijven hier een beetje schommelen.

Afbeelding

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:15

Ik blijf rond de 340-350 hangen. Gaat bij mij echt niet hard, maar ach :)

melody7

Berichten: 13692
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:24

Ik snap die volg/reageer groepjes nooit zo goed. Ik heb liever volgers die gewoon volgen omdat ze mijn foto's graag willen zien, niet omdat het 'moet'.

Mijn Instagram zit nu aan 33.200 volgers, maar vanochtend vroeg iemand van een Facebook met miljoenen likes of ze mijn filmpjes mogen delen, dus wie weet wat daar weer bij gaat komen :))

Melisje_92

Berichten: 1099
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:47

melody7 schreef:
Ik snap die volg/reageer groepjes nooit zo goed. Ik heb liever volgers die gewoon volgen omdat ze mijn foto's graag willen zien, niet omdat het 'moet'.

Mijn Instagram zit nu aan 33.200 volgers, maar vanochtend vroeg iemand van een Facebook met miljoenen likes of ze mijn filmpjes mogen delen, dus wie weet wat daar weer bij gaat komen :))



Dit is mij ook wel eens gevraagd, maar nog altijd is mijn foto of filmpje nog niet op die pagina('s) gedeeld :')

melody7

Berichten: 13692
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:53

Bij mij een aantal keer wel, en een aantal keer niet. VT heeft het ook gevraagd, maar daar wacht ik nog op :Y)

Op een cavia pagina die niet eens zo heel groot is hebben ze al bijna 4 miljoen views gehaald op één filmpje. Echt bizar. Nou was dat wel in combinatie met een liedje die een Amerikaan over ze gemaakt heeft dus dat was niet alleen door mijn filmpjes, maar het blijft toch heel leuk :D

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:10

Grappig hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn in cavia's :+
Dieren accounts ga ik sowieso niet snel volgen, vind dat in vele gevallen een beetje geforceerd overkomen.

melody7

Berichten: 13692
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:16

Ja dat verbaasd mij ook nog steeds hoor! Ik wissel het een beetje af, geposeerd en natuurlijk.

Ze vinden het zelf in ieder geval geen verkeerd beroep :+
Afbeelding

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:20

Daar kan ik heel goed inkomen _O-

Tinniie

Berichten: 4689
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:31

xTitanic schreef:
Tinniie schreef:
Ik ben ook wel benieuwd :P

Hier in Mo zijn pagina ineens in gang geschoten. Van 120 naar over de 200 op 2 dagen.
[ [url=m/TgDgrs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Arany blijft rond de 200 hangen...
[ [url=m/B6gXUG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch wel moeilijk :P ik gebruik vast geen goede hashtags ofzo :')

Hopelijk heb ik daarbij kunnen helpen :P



Jaaa echt wel :D toen is het in gang geschoten :D

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:57

Super! jammer dat bestofequines je niet getagd heeft maar toen ik eindelijk contact had dacht ik van ja het is toch al te laat.. heb ook misschien maar 30 volgers bij gekregen, dat wanneer de foto 7000 likes heeft :=
Maar ben wel superblij met de repost .. al gaat het grotendeels om de prachtige verschijning van Mo :+

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:47

melody7 schreef:
Ik snap die volg/reageer groepjes nooit zo goed. Ik heb liever volgers die gewoon volgen omdat ze mijn foto's graag willen zien, niet omdat het 'moet'.

Mijn Instagram zit nu aan 33.200 volgers, maar vanochtend vroeg iemand van een Facebook met miljoenen likes of ze mijn filmpjes mogen delen, dus wie weet wat daar weer bij gaat komen :))


Hoe meer mensen reageren op een post bij je hoe sneller je in de feed van anderen verschijnt en in de search pagina voorkomt. Zo kun je dus weer je aantal volgers en likes verhogen.
Het volgen voor volgen snap ik ook nog niet helaas :+

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:49

[naam] inmiddels op 200+ volgers :D

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:28

Die gain party's vind ik ook maar raar := ik heb zelf liever volgers die oprecht interesse hebben in mijn account, en ik volg zelf ook enkel accounts die ik leuk/interessant vind.

Hier blijft het de laatste tijd qua volgers stabiel. Paardenaccount rond de 930 en fotografie account rond de 970 :-)

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:35

Ik volg je nu bill :j

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:52

Idem voor mij @billionache, liever echte interesse ipv mensen die volgen om een follow back te krijgen, vaak de iets jongere generatie die dan pb's sturen om te vragen voor F4F, iets waar ik absoluut niet aan deelneem. En tegenwoordig veel pb's van bedrijven die contact opnemen voor je meer followers te laten krijgen als je ze contacteerd, wat ik maar louche vind...

Ik heb me wel voorgenomen zodra ik 1000 bereik dat ik een winactie ga doen, dat heb ik met mijn bookstagram toen ook gedaan en was wel leuk om iemand blij te maken die ik totaal niet ken en een deel van mijn passie te delen met anderen.

Imre

Berichten: 14210
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 10:04

:wave: Ik kom graag ideeën opdoen in dit topic voor mijn paardenaccount. Ik volgde een aantal van jullie al, de mensen die op de laatste paar pagina's hebben gepost volg ik nu ook. Mijn account is @whitehorse_icehorse en daar zie je voornamelijk mijn drachtige IJslandermerrie. Helaas is ze al bijna twee weken kreupel, dus het is momenteel niet zo spannend.

Ik heb ook accounts die vragen om samenwerking of standaard reacties plaatsen, daar ga ik nooit op in. Worden jullie ook steeds gevolgd door die equine accesories accounts? Superirritant vind ik die.

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:28

Hallo allemaal!

Na lange tijd meld ik mij hier ook weer even Ik heb recentelijk mijn feed helemaal leeggetrokken en ben die nu weer netjes aan het vullen. Doe iedere keer 3 foto’s van een shoot en dan weer 3 foto’s van een andere etc. Ben er wel blij mee moet ik zeggen! :D

https://www.instagram.com/nikki_renes/

Wat vinden jullie? Zouden jullie nog dingen veranderen?