Met wie/wat zou jij eens een weekje van leven willen ruilen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Met wie/wat zou jij eens een weekje van leven willen ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-17 12:22

Heel simpele vraag en vermeld ook even je beredenering erachter.

Hier is er wel meer.

Van bv een vogel (zelf kunnen vliegen lijkt me een ultiem gevoel van vrijheid,ook los van elke menselijke ergernis/zorg,lijkt me zalig)
Tot trumph,simpelweg om te ervaren of hij echt is zoals de pers hem afschilderd,of dat er toch meer inhoud inzit dan dat hij laat blijken.

Tot zelfs bv grote misdadigers.
Het lijkt me bijna boeiend om in hun hoofd te kunnen kijken...want wat drijft zo'n mensen....

Corelli

Re: Met wie/wat zou jij eens een weekje van leven willen ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:51

Leuke vraag!

Ik zou wel eens een week willen ruilen met een heel rijk iemand met een mooi huis. Eens even lekker hélemaal niet over geld nadenken en alles kopen en doen wat je wilt :D

Ik zou ook wel eens willen ruilen met de ponies die ik rij, om te kunnen ervaren hoe zij onze samenwerking en hun leefomstandigheden ervaren. En om even in het hoofd van de merrie te spieken om te kijken waarom ze soms toch zo moeilijk doet!! :')

Mijn vriend lijkt me ook een leuke ruil; kijken hoe ik ben om mee samen te wonen :))

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:45

Met mijn hond. :) Simpelweg om te weten of zijn huidige aangepaste leven hem bevalt.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:50

Een van mijn katten, ervaren wat ze nu eigenlijk de hele dag doen.
Prinses Beatrix, paardrijden, hoe is jet om oma te zijn.
Patholoog, omdat het mij interessant werk lijkt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:21

Met een superrijk topmodel uit Beverly Hills ofzo. Lijkt me leuk om een weekje een echt jetset leven te leiden.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:27

Mijn paard.....weet ik meteen of mijn zadel goed ligt, ze fijn wordt behandeld als ik er niet ben, of ze ergens pijn heeft, enz

Zou me een hoop zorgen en kosten besparen!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:27

Vorige week heb ik info gekregen over iemand die ik in een vorig leven ben geweest en ik zou graag een week willen ruilen met een vriendelijk iemand die haar in dat leven gekend heeft. Zodat ik in elk geval zou weten hoe ze heette, en ook omdat die vrouw meerdere bepaald niet vriendelijke mensen om haar heen had.

Edit: al weet ik niet of ik het heel leuk zou vinden om een week in de Middeleeuwen te leven :')
Laatst bijgewerkt door Koper op 09-10-17 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:32

Koper schreef:
Vorige week heb ik info gekregen over iemand die ik in een vorig leven ben geweest en ik zou graag een week willen ruilen met een vriendelijk iemand die haar in dat leven gekend heeft. Zodat ik in elk geval zou weten hoe ze heette, en ook omdat die vrouw meerdere bepaald niet vriendelijke mensen om haar heen had.

Hoe heb je die info gekregen? Interessant wel!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:33

Via een familieopstelling :)

Anoniem

Een artiest, lijkt me geweldig om een concert te kunnen geven voor een paar duizend mensen.

Anoniem

Lastig := ,ik zou wel willen ruilen met iemand zonder label die dus normaal is . Of ruilen met iemand die super slank is

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:36

Met iemand die niet ziek is... Lijkt mij echt prettig om niet een heel leven rondom het ziekenhuis te hoeven plannen, de bijwerkingen van medicatie te ervaren, pijn te hebben en je altijd af te vragen wat er nog meer komt qua operatie's/medicijnen/aandoeningen.

Tuurlijk heeft niemand het perfecte leven of het makkelijk, maar het lijkt mij wel eens fijn om bij de groep te horen die zegt ' zolang ik maar gezond ben!' Oid.