Ik heb een vraag aan mensen uit Lochem en omgeving

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Ik heb een vraag aan mensen uit Lochem en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:18

Iemand bekend met http://www.hengelsportlochem.nl?

Ik kwam deze online winkel tegen met prachtige merkschoenen en tassen voor zeer goedkope prijzen.
Als ik google op deze winkel dan zie ik dat deze in 2015 failliet is gegaan. Het kan natuurlijk zijn dat ze een doorstart hebben gemaakt maar wat heeft hengelsport met tassen en schoenen te maken vraag ik mij af.
Volgens mij ben ik dezelfde website ook al onder andere namen tegen gekomen dus ben ik erg wantrouwend.
Kent iemand dit bedrijf?
Ik hoor het graag.

Anne.

Re: Ik heb een vraag aan mensen uit Lochem en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:25

Ik vind dit echt enorm lijken op van die Chinese schoenen-websites. Onrealistische prijzen, onoverzichtelijke website. Ik denk dat ze gewoon de domeinnaam van het failliete bedrijf hebben gebruikt. Ik zou anders ook niet weten waarop een hengelsportwinkel schoenen verkoopt :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:30

Lees hier en daar dat hij echt niet meer bestaat. En bij de winkels in Lochem wordt hij ook niet meer vermeld. Denk dat je er vanuit kan gaan dat het geen betrouwbare site is dan.

Daarnaast bij verzenden en retourneren staat niets meer, niks bij privacy verklaringen ook.
Laatst bijgewerkt door karuna op 04-10-17 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man, STROOIGOED

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:31

het was een winkel waar je sportprijzen en vis spullen kon kopen, de winkel zat in Eefde.
Het pand staat leeg
Als ik prijzen zie en de opbouw van de site dan is het voor mij
"if it sounds too good to be true it probably is"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:32

Ik denk dat dus ook. Ze hebben ook precies dezelfde website maar dan met de naam http://www.brusselaar.nl
Ik vraag mij af wat er achter zit aangezien ze wel zeggen dat je met afterpay kunt betalen. Maar de website geeft geen telefoonnummer weer en ook geen adres. Erg verdacht.
Die prijzen lijken ook te mooi om waar te zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-10-17 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:32

Ik zag een leuke tas daar die 700 euro goedkoper is dan bij een andere winkel. Tja, erg ongeloofwaardig idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 23:11

Mijn zus woont al paar jaar daar , maar de keren dat ik er was heb ik nog nooit daarvan gehoord ..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie