Mocht je vakantiewerk gaan doen vraag dan voor je gaat eerst of je contract moet tekenen! Zo ja vraag of je hem door mag lezen voordat je gaat en laat je niet beteugelen met concurrentiebeding en dat je niks op social media mag zetten. Bepaal zelf wat je wil en denk goed na voor je ergens mee in zee gaat voor je er spijt van krijgt.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 04-10-17 20:23
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt
S_en_Z
Geplaatst: 04-10-17 20:38
Dat klinkt alsof TS ergens spijt van heeft
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 04-10-17 21:12
Ik verplaats dit topic naar School, studie en werk waar het beter past.
Okay Maar je mag toch altijd je contract lezen voordat je hem tekent of ben ik nou gek?
nine1987
Geplaatst: 04-10-17 22:01
Destination schreef:
Okay Maar je mag toch altijd je contract lezen voordat je hem tekent of ben ik nou gek?
Tuurlijk! Sterker nog, je krijgt zover ik weet altijd een kopie van je contract voor je eigen administratie. Maarreh.. TS.. Tegenwoordig is het bij veel bedrijven doodnormaal dat je niets (negatiefs/bedrijfsgevoelige informatie oid) over het bedrijf op social media mag plaatsen..
Nee TS heeft geen spijt en heeft geen vakantiewerk gedaan. Maar dingen gehoord waar ik mensen voor wil waarschuwen. Tuurlijk mag je het waarschijnlijk lezen maar als je al in het buitenland bent en je het dan nog moet lezen. Is het voor de meeste jongeren al te laat en denken ze doe maar. Dus is het beter dat je het thuis kan lezen voordat je de reis en alles al geboekt,betaald, gepland hebt.
Op zich niets mis met de waarschuwing maar zo summier als dat het omschreven was gaan mensen snel denken Je had wellicht de "dingen die je hebt gehoord" ook in de OP kunnen zetten zodat iedereen weet waar ze op moeten letten?