Ervaring opleiding Centered Riding Alona vs Roosenheuvel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daisyjazz

Ervaring opleiding Centered Riding Alona vs Roosenheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-17 10:46

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de instructeursopleiding centered riding van Alona of Roosenheuvel ? Welke van de 2 is de beste en wat zijn jullie ervaringen/aanradingen?

Ik zit echt nog in de oriëntatie fase hoor, wil gewoon eens rondkijken voor een leuke opleiding om mezelf bij te scholen en nieuwe dingen te leren. Mocht ik dit doorzetten zal ik lessen pakken en naar clinics gaan, maar ik wil eerst wel eens weten of het uberhaubt de moeite waard is ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 12:21

Ik verplaats dit topic naar school, studie en werk.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:13

Geen ervaring nog, maar ik doe aankomende cursussen mee met de Roosenheuvel :j

Imre

Re: Ervaring opleiding Centered Riding Alona vs Roosenheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:14

Als de cursus van Alona nog op de kampeerboerderij in Rucphen wordt gegeven zou ik naar de Roosenheuvel gaan. :o

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 13:25

Ach, het gaat om de inhoud toch ;)
Rucphen is idd een zeer eenvoudige accommodatie, maar je kunt er ook voor kiezen te overnachten bij een nabijgelegen B&B (hebben wij ook steeds gedaan). Ik heb de opleiding en de update gedaan bij Alona en mijn partner was steeds mee als student rider. Inhoudelijk vind ik Margreet erg goed, vooral de update afgelopen zomer was erg interessant en leerzaam.
Met Nelleke Deen heb ik persoonlijk geen ervaring maar ik wil dit jaar een clinic bij haar volgen omdat ik dat nodig heb om mijn level II te behalen. Ook leuk om eens bij iemand anders te lessen, ben benieuwd naar de verschillen.