Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben wel ook nog een maand naar Azie geweest en een week naar Italie. Ik spaar(de) maar reisde ook heel veel
(ongeveer even veel in t rood als dat ik heb 'gespaard' ). Mijn ouders betalen ongeveer de helft van mijn kosten en de andere helft leen ik. verootjoo schreef:Toen ik thuiswoonde had ik juist enorm veel spaargeld![]()
Hier staan veel kleinere bedragen dan in dat andere topic. Maar juist als je thuiswoont kan je sparen als een malle, wat echt noodzakelijk is als je uit huis gaat.
verootjoo schreef:Toen ik thuiswoonde had ik juist enorm veel spaargeld![]()
Hier staan veel kleinere bedragen dan in dat andere topic. Maar juist als je thuiswoont kan je sparen als een malle, wat echt noodzakelijk is als je uit huis gaat.
verootjoo schreef:Toen ik thuiswoonde had ik juist enorm veel spaargeld![]()
Woon je thuis en werk je fulltime, dan kun je inderdaad wel flink sparen.
Dus m’n spaarrekening moet weer even aangevuld worden.
. Pijnlijk

Heb alleen mijn paard te betalen, dus sparen voor een huis gaat vlotjes! Moet ook wel, want in Belgie dacht ik dat je 30% van het aankoopbedrag moeg hebben (don't shoot me als dit niet helemaal klopt. Ik gebruik het alvast als richtlijn). Laten we zeggen dat ik via die regel een eenvoudig appartementje kan kopen...