Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loesje4600 schreef:Mijn vriend werkt daar maar dan als gevechtamanschap van de landmacht. Is wel regelmatig met oefeningen weg, en heb je idd ook bijna geen contact met de buitenwereld.. weet niet of dat bij ict ook zo is..
Wel super stoer dat je die stap hebt gemaakt, wat wil je zelf uiteindelijk gaan doen daar?
xxSchimmiexx schreef:Ik heb nog niet echt een doel, alleen dat ik gewoon een goeie ICT' er word bij de landmacht, eerst zat ik te twijfelen met de luchtmacht maar omdat ik nog geen MBO diploma heb kon dat nog niet. Misschien later als ik wat meer ervaring heb en studies gedaan heb. Misschien onderofficier worden.
mocht je specifieke vragen hebben, shoot!
. lonniejj schreef:Ik werk bij de luchtmacht! Beste keuze ooit, heb het echt enorm naar mijn zin binnen het bedrijf. Zoals je aan de tijd wel kunt zien, momenteel niet in Nederland, maar in het buitenland voor opleiding. Het ergens anders zijn en 'binnenslapen' zoals wij het noemen wentmocht je specifieke vragen hebben, shoot!
Je hebt alleen nog online gesolliciteerd begrijp ik? Geen keuringen gehad so far?
loesje4600 schreef:Klopt landmacht schijnt wel aardig wat zwaarder te zijn als lucht.. of ze praten zo kan natuurlijk ook haha. Het is inderdaad de combinatie en de duur van de oefeningen die het zwaar maken.. het is inderdaad goed te doen als je normaal en goed traint volgens de trainingen van defensie. Ze hebben volgens mij ook 1x in de zoveel tijd een fit heids test die je zowieso moet halen