Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ingevuld naar eigen ervaring als patiënt in een apotheek, ben zelf apothekersassistente en er wordt bij ons keihard gehamerd op alle punten die je in je enquête benoemd.
JPitty schreef:Ingevuld, hoewel ik het nog best lastig vindt. Ik gebruik namelijk hoogst zelden medicatie. Alleen als de dokter het voorschrijft en ik heb nog nooit een herhaalrecept nodig gehad.
StonedRomy schreef:Ingevuld. Kom 1x per week in een Duitse apotheek en 1x in een Nederlandse. Heb waar nodig dus toelichting gegeven. Duitsland is imo veel verder dan Nederland op dit gebied en als je niet te ver van de grens woont is het misschien interessant om eens in Duitsland te gaan kijken.
Shadow0 schreef:Ingevuld. Maar als ik een kwaliteitsverbeterplan zou maken dan zou dat gaan over het op voorraad houden van middelen die veel uitgeleverd worden (zodat mensen niet zo enorm vaak terug moeten komen), en consistent aanbieden.
Zo had ik een dosis die afwijkt van de standaard, waardoor de strips moeten worden opgeknipt, en dan kreeg ik eens in de zoveel tijd een doosje met allemaal restjes. Ook werd er regelmatig geschoven met het merk (terwijl mijn verzekeraar dat niet eist), de ene keer dit, dan weer dat. Het heeft me een aantal discussies gekost voordat ik daar afspraken over kon maken. Terwijl juist dat soort dingen voor de kwaliteit ook belangrijk zijn.