Wie woond er in een recreatiewoning? En daarmee bedoel ik waar het ook is toegestaan.
Ik zou daar graag meer info over willen. Ook al is het per gemeente/park afhankelijk
Moeten jullie bijv ook t hele park bij houden kwa begroering? Of is het alleen je eigen plek?
Hoe bevalt het?
Ik probeer soms wel eens de park op te zoeken via Google als ik wat leuks tegen kom. Maar dan kan ik vaak het park niet vinden.
Ik heb een mooi huis. Maar ik vroeg me af hoe het in z'n werk gaat
Via pb mag ook
colette40
Geplaatst: 23-09-17 20:50
Het is per gemeente afhankelijk Soort van gedogen Je hebt een postadres nodig waar je ook ingeschreven moet staan Zal per camping verschillen wat de regels zijn,op de camping waar ik het over heb houd je je eigen plek in orde. Ik praat over een chalet,op een camping in Beekbergen. Jaren gewoond
Wij wonen op een soort van vakantiepark. Het zijn namelijk allemaal recreatiewoningen en wij mogen ons ook niet inschrijven op dit adres. Het zijn alleen maar appartementen, wel hebben we een zwembad voor de deur liggen. Deze word door iemand onderhouden, maar eerlijk gezegd geen idee door wie..
Haha, nee geintje....vind het wel een interessant onderwerp dus ik volg even! Ik weet dat we hier in Gouda 2 parken hebben waar mensen ook op wonen....maar hoe dat precies werkt en zit geen idee. Wel zijn het over het algemeen ook veel polen geloof ik...