Beste bokkers,Zouden jullie alsjeblieft deze vragenlijst willen invullen.Deze vragenlijst heb ik moeten maken voor mijn opleiding marketing en communicatie.https://my.survio.com/X4U1K2I4T9F0H4H9P7A4/designerAlvast bedankt.
Hoort ook op Studie en Werk denk ik.Dus aan een Mod vragen om het te verplaatsen als het werkt.Ingevuld.
CaptainJS schreef:Deze enquête is om uit ze zoeken of er ergens nog een gat in de markt is voor een product.Een teleport
CaptainJS schreef:Deze enquête is om uit ze zoeken of er ergens nog een gat in de markt is voor een product.Ja als iemand een geldboom kan uitvinden wel!
suikermeisje schreef:Gedaan!Wat mis ik in het huishouden: een schoonmaak(st)er Heb ik ook geantwoord: een huishoudster.
Ik mis niks. Nou ja, bodylotion op lichaamstemperatuur. Maar verder niks. Ik heb lage standaards blijkbaar.
Ir111 schreef:Ik mis niks. Nou ja, bodylotion op lichaamstemperatuur. Maar verder niks. Ik heb lage standaards blijkbaar. Haha op vakantie? Ik mis onbeperkt beschikbare zwembadbedjes.
Suzanne F. schreef:suikermeisje schreef:Gedaan!Wat mis ik in het huishouden: een schoonmaak(st)er Heb ik ook geantwoord: een huishoudster. Huishoudrobot bij wat mis je dat nog niet bestaat