Echtgenoot die dwangmatig liegt, hoe nu verder?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Echtgenoot die dwangmatig liegt, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 07:25

Ja idd, ben ook wel benieuwd

Doorgaan
Berichten: 99
Geregistreerd: 23-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 08:12

Hoi,

De update duurde iets langer omdat we gister voor het eerst met zoonlief bij therapie zijn geweest.

Het was heel lastig om een fijne therapie te vinden, maar het is gelukt. We gaan met zijn drie in therapie, papa, zoon en ik. Er gaan gesprekken plaatsvinden met iedereen individueel, pa en zoon, en mijn zoon en ik. Er werd gevraagd of het volgende gesprek met mijn ex en ik (zonder zoon) plaats kon vinden, of eerst alleen. Mijn ex wilde het samen doen, maar ik wil eerst een keer alleen met de therapeut praten.
Ik was me gister al aan het ergeren omdat mijn ex al aan het bagetaliseren was. Ik hoop dat de mevrouw door hem heen kan prikken want gister was hij vooral de bezorgde vader die geen enkele blaam treft. Maar we hebben het dan ook niet over de oorzaak van de scheiding gehad en van het feit dat hij zijn kinderen verwaarloost. Dat komt later wel. Ik zag dat mijn ex het al lastig vond om te horen uit de mond van mijn zoon dat hij grotendeels de oorzaak is van zijn verdriet.

Volgend weekend ga ik toch zijn nieuwe vriendin ontmoeten. Hij woont daar inmiddels al sinds de vakantie. Kinderen hebben haar niet meer gezien zoals we hadden afgesproken. In de herfstvakantie gaan ze met hem, haar en haar kinderen een paar dagen in een stacaravan. Mijn kinderen hebben daar gelukkig veel zin in.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Echtgenoot die dwangmatig liegt, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 08:38

Fijn dat jullie een fijne therapeut hebben gevonden, hopelijk kan het wat dingen oplossen.
Succes komend weekend, denk dat het allemaal wel los gaat lopen met die nieuwe vriendin.