Cadeau op originele manier geven

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pompidou2602

Cadeau op originele manier geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-17 12:13

Hello!!

Mijn ouders waren deze week 25 jaar getrouwd en doen morgen een traktatie voor de familie en enkele vrienden.

Mijn oma, tante, broer en ik hebben wat geld samengelegd en hebben een cadeau voor hun: 5 dagen naar Barcelona.

Nu willen we dit wel op een leukere manier afgeven maar we weten niet hoe. We hadden gedacht aan een papier in een doos te stoppen samen met not van alle dingen. Dan moeten ze hun papier dus zoeken... maar ik vind dit wat saai... iemand ideeën? Alle suggesties zijn welkom!

Xxx

"Winning means you're willing to go longer, work harder and give more than anyone else."

Blijheid

Re: Cadeau op originele manier geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:14

Hmmm, een reis....misschien iets met papieren vliegtuigjes?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:15

Spaanse hapjes in een doos en daarbij het kado.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:16

Wat een leuk cadeau!
Ik weet niet of je het klein kunt vouwen maar wellicht leuk om een speelgoedvliegtuigje te halen en het daarin doen? Vliegtuig in een doos en de buitenkant mooi schilderen of versieren? Evt hebben Action/Hema ook mooie dozen om cadeaus in te geven voor een paar euro.

Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster.
        For when you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you

- F. Nietzsche

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:17

Waarom op een originele manier geven als het cadeau zelf al origineel en leuk is? :)

[HAR] Marktonderzoek voor "Stel je eigen dekje samen"

My current situation is not my final destination.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:21

Een spaans etentje geven, servetten op de borden en het cadeau dan onder de servetten leggen? :) Of ergens anders stoppen. Zodat ze het toevallig tegenkomen.

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-17 12:22

fleurtjeuh schreef:
Waarom op een originele manier geven als het cadeau zelf al origineel en leuk is? :)

Nu dit neem ik op als een compliment :D

"Winning means you're willing to go longer, work harder and give more than anyone else."

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:45

Of een leuk gedicht schrijven, met bij elke alinea een klein kadootje wat hen herinnert aan een leuke gebeurtenis.. de trouwdag.. geboortes.. enz.. en dan als laatste alinea, een toekomstige leuke herinnering; de vakantie :D

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:43

pompidou2602 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Nu dit neem ik op als een compliment :D

Nou ben ik het mee eens hoor! Superleuk kado dus waarom moeilijk doen om de verpakking ervan ook nog zo leuk mogelijk te maken?
Vorig jaar heb ik mijn ouders een paar dagen weg gegeven ivm zoveel jaar getrouwd en ik heb er op de laptop een leuke 'kadobon' van gemaakt. Paar plaatjes, kort gedicht met felicitatie en klaar.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:16

Wij hebben ze bij iets soortgelijks een boekje van 100% Stockholm gegeven waar wij ze mee naar toe namen. Super leuke boekjes serie met leuke wandelingen en veel informatie :)

[center]Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:30

Een reisgids van Barcelona kopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie