Verliefd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 16:00

Omg, ik ben verliefd maar heb nog nooit echt een gesprek met hem gevoerd!

Hallo, ik zit bij een jongen in de klas, die 1 jaar ouder is dan mij. Ik vind hem hartstikke leuk enzo, maar heb nog nooit echt een gesprek met hem gevoerd ofzo.

Ik ben erg verlegen enzo, dus weet ook niet of ik dat durf, maar wil zo graag een keer met hem afspreken ofzo, weet iemand wat ik nu moet doen? Hoe ik bij hem een beetje opval of hoe hij de eerste stap kan doen?

FemkeVH

Re: Verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 16:03

Ga eens een gesprek met hem aan, stel bijvoorbeeld een vraag over het huiswerk of een toets die jullie hebben

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 16:07

FemkeVH schreef:
Ga eens een gesprek met hem aan, stel bijvoorbeeld een vraag over het huiswerk of een toets die jullie hebben

Maar wat is dan een goed moment? Meestal mag het niet in de les, en hij zit helemaal achterin het lokaal, en, er zit ook iemand naast me dus dat zal een beetje raar zijn. En in de pauze is hij bijna nooit alleen, hij staat altijd met vrienden.

FemkeVH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 16:08

Als je na de les het lokaal uit loopt? Of bijvoorbeeld voordat de les begint als je voor het lokaal staat. "Hadden we huiswerk voor deze les? *D "

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 16:09

FemkeVH schreef:
Als je na de les het lokaal uit loopt? Of bijvoorbeeld voordat de les begint als je voor het lokaal staat. "Hadden we huiswerk voor deze les? *D "

Slim idee, ik zal voortaan kijken of hij dan al bij het lokaal is, want vanmorgen liep die al wel in zn eentje naar het lokaal

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:11

App hem is!
"Hey".
Dan kan je gesprekken hebben over van alles en nog wat. En dan kan je ook weten wat zn interesses zijn zonder dat het akward is, en in het echt het daarover hebben!

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:31

Aan zn nummer komen en zeggen "Hey knapperd ik wou eigenlijk zeggen dat ik je best wel leuk vind" en dan na een uurtje opeens antwoorden "oh sorry sorry dat was Mn broertje/zusje/oom/nichtje/hond/konijn Hahahah ;) misschien werkt t

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:34

Arabier schreef:
App hem is!
"Hey".
Dan kan je gesprekken hebben over van alles en nog wat. En dan kan je ook weten wat zn interesses zijn zonder dat het akward is, en in het echt het daarover hebben!

Ik zou niet zomaar "hey" sturen. Dat is zo cliché en niet echt een gespreksstarter... als mensen mij hey sturen weet ik nooit zo goed wat ik er mee aan moet.

Maar iets anders sturen kan wel! :) Een vraag ofzo. En dan een beetje smooth, zodat hij niet doorheeft dat je een move maakt maar het wel leuk vindt om met je te praten! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:34

Anniek22 schreef:
Aan zn nummer komen en zeggen "Hey knapperd ik wou eigenlijk zeggen dat ik je best wel leuk vind" en dan na een uurtje opeens antwoorden "oh sorry sorry dat was Mn broertje/zusje/oom/nichtje/hond/konijn Hahahah ;) misschien werkt t

Zou ik niet doen... zou in de jongen z'n plaats geen idee hebben wat ik ermee aan moet.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 22:36

Heb je een groepsapp van je klas? Stuur m dan een berichtje met een vraag over school. Als hij reageert zeg je op school nog bedankt voor je berichtje (met een knipoog) :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 06:36

Knapperd noemen direct zou voor mij een directe afknapper zijn om eerlijk te zijn. :')
Gewoon wat vragen wat betreft school, beetje leuk praten vervolgens over andere dingen zoals hobby's. :)