Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nymphe schreef:ja is inderdaad goedkoper, maar je moet er ook meer moeite voor doen. Zelf een pakketzegel online kopen, uitprinten en op het pakket plakken en dan afgeven aan een kiala punt. Ik vind het zelf de moeite niet waard aangezien ik zelf geen printer heb..
Pakketten zijn soms een week onderweg terwijl PostNL veel sneller is.
linnie050 schreef:Nu wil diegene dat ik het via Kiala verstuur.
Ik ken dat zelf niet.
En klopt het dat het daar 3.95 kost ipv pakket kosten post nl?
Zinzi_jewel schreef:Drama
Ik wilde het al nooit
Om bovengenoemde redenen
En dan doe ik het een keer en gaat alles mis
En wordt je door degene die via Kiala wenst ge ontvangen uitgemaakt voor oplichter
Nee gewoon 6.95 post.nl
Rizette schreef:Zinzi_jewel schreef:Drama
Ik wilde het al nooit
Om bovengenoemde redenen
En dan doe ik het een keer en gaat alles mis
En wordt je door degene die via Kiala wenst ge ontvangen uitgemaakt voor oplichter
Nee gewoon 6.95 post.nl
Hoe kan dat nou ,, je hebt toch bewijs van verzending ontvangen via kiala en je hebt je hebt mail gekregen dat het pakje aangekomen was dus dan kun je dat toch als bewijs naar de ontvanger sturen? Dan kan men je toch geen oplichter noemen?
MarliesV schreef:Je moet dan van te voren op de site van Kiala de boel invullen, bon die je krijgt uitprinten en dat naar het Kiala punt brengen.
Stond er laatst met alleen een pakket en dat kon dus niet. Heb thuis geen printer en wou het die dag verstuurd hebben dus als nog bij Post NL om de hoek gegooid. Zegt die vent van Kiala; ja dat is wel 2x zo duur.
Nou voor dat pakket had ik het er voor over, fietste me een ongeluk met dan ding achterop

Rizette schreef:Ik vind het ideaal ,ik kan op veel meer momenten brengen en ophalen. Het is daar veel makkelijker parkeren en het versturen kost minder. Het afgeven van een pakje gaat ook veel sneller omdat ze alleen even hoeven te scannen.