De situatie; ik heb voor ongeveer €80 aan producten besteld bij Zooplus. Ik heb al mijn bestelde producten gisteren ontvangen, maar daarnaast heb ik voor nog ruim €70 aan producten ontvangen waar ik niet voor heb betaald, foutje dus.
Brave burger als ik ben heb ik meteen naar Zooplus gebeld om het te melden, waar ik vervolgens een uiterst onvriendelijke medewerkster aan de telefoon krijgt die me behandelt alsof ik een zotje ben en ze niet helemaal op een rijtje heb. Afijn, ik moest per mail doorgeven welke producten ik teveel heb ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail terug en moet ik;
- Een formulier printen
- Producten in een doos verpakken
- Pakket aanmelden bij een DHL punt
- Pakket afgeven bij een DHL punt
Afgezien van het feit dat ik dit echt een waardeloze service vind omdat de fout volledig bij hen ligt krijg ik ook behoorlijke jeuk van de volgende zin in hun mail;
Citaat:U bent verantwoordelijk voor een mogelijk waardeverlies van de goederen als dit waardeverlies aan u te wijten is. U mag het product uiteraard inspecteren op eigenschappen en gebruik.
Ik heb teruggemaild dat ik hier niet mee akkoord ga. Mijn ervaringen tot nu toe met het terugsturen van producten naar Zooplus zijn echt belabberd en ik zit er niet op te wachten dat ik straks aansprakelijk word gehouden voor 'waardeverlies' van €70 aan spullen die ik niet eens heb besteld..
Wat zouden jullie doen?
Komt vast goed en ik zou het niet willen houden.