Goof schreef:Nou, heel toevallig woonde er familie van mijn toenmalige vriend buiten Perth en wij mochten vrijwel kosteloos bij hen verblijven. Echt mazzel dus. Ik heb om die reden dus ook echt geen dure stage gehad, kan me voorstellen dat die bedrage flink kunnen oplopen ja.
Heb je al een idee waar je heen wil trouwens?
Dan heb je echt geluk gehad zeg! Helaas ken ik niemand die daar woont.
Was anders wel ideaal geweest.
Een idee van waar ik heen wil heb ik nog niet! Ik geloof dat ik heel Australië wel mooi en interessant vind haha. Heb ook nog niet echt een idee wat het aanbod is, maar ik geloof vooral in de grote steden zoals Perth/Sydney/Melbourne (als je het via een stagebureau doet en niet op eigen houtje)
freetorun schreef:Wat je altijd even kan doen is om in het N-gebouw naar de bibiliotheek de stage verslagen op te zoeken van oud studenten in Australië. Dit vind je in de bib boven achter de computers, naast de scripties. Daar staat vaak ook veel in over hoe hun ervaring was, wat voorbereidingen etc.
Dat is een goeie! Nog niet over nagedacht. Wel een rondleiding gehad in de bieb dus ik weet waar ze staan. Bedankt voor de tip!! 
(Heb je zelf ook aan de NHTV gestudeerd?
)