Stage in Australië? Management Toerisme

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Stage in Australië? Management Toerisme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 08:49

Ik zit nu op de NHTV op de opleiding Management Toerisme. Hierbij zit een halfjaar stage, binnen of buitenland, net wat je wil.
Laat ik me geen 2x zeggen want ik wil natuurlijk heel graag naar het buitenland, het liefst naar Australië!
Heb al div. sites bezocht maar de voorwaarden en prijzen liggen zo uiteen. Ik ben me ervan bewust dat dit een hele dure stage zal zijn hoor, maar dat is een 'bewuste' keus.

Voor het voor mij zover is, ben ik 2 jaar verder. :D Maar ik vind het wel heel erg leuk om ervaringen te lezen... Dus wie is er op stage geweest naar Australië?
Brand los! Leuke en minder leuke dingen, ik hoor graag alles! Foto's mogen natuurlijk ook altijd.. *\o/*

Edit; stage voor mij zal 6 maanden duren.
Laatst bijgewerkt door Paris_ op 14-09-17 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Re: Stage in Australië? Management Toerisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:02

Tof, doe vooral als je de kans krijgt!
Ik heb ook een stage gedaan in Australië, 3 maanden op een basisschool in Perth. Hele toffe en leerzame ervaring. Ben blij dat ik dat heb gedaan.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 09:06

Goof schreef:
Tof, doe vooral als je de kans krijgt!
Ik heb ook een stage gedaan in Australië, 3 maanden op een basisschool in Perth. Hele toffe en leerzame ervaring. Ben blij dat ik dat heb gedaan.

Wauw in Perth, wat gaaf! Hoe deed je dit met je huisvesting?
Ik lees namelijk van alles; van gemeubileerde studentenwoningen, tot studio's, appartementen of 'gastgezinnen'.
Prijzen lopen daarin aardig uiteen... en vooral in zo'n mega stad als Perth zal dat flink oplopen. :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:08

Nou, heel toevallig woonde er familie van mijn toenmalige vriend buiten Perth en wij mochten vrijwel kosteloos bij hen verblijven. Echt mazzel dus. Ik heb om die reden dus ook echt geen dure stage gehad, kan me voorstellen dat die bedrage flink kunnen oplopen ja.

Heb je al een idee waar je heen wil trouwens?

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:09

Wat je altijd even kan doen is om in het N-gebouw naar de bibiliotheek de stage verslagen op te zoeken van oud studenten in Australië. Dit vind je in de bib boven achter de computers, naast de scripties. Daar staat vaak ook veel in over hoe hun ervaring was, wat voorbereidingen etc.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 12:13

Goof schreef:
Nou, heel toevallig woonde er familie van mijn toenmalige vriend buiten Perth en wij mochten vrijwel kosteloos bij hen verblijven. Echt mazzel dus. Ik heb om die reden dus ook echt geen dure stage gehad, kan me voorstellen dat die bedrage flink kunnen oplopen ja.

Heb je al een idee waar je heen wil trouwens?

Dan heb je echt geluk gehad zeg! Helaas ken ik niemand die daar woont. :') Was anders wel ideaal geweest.
Een idee van waar ik heen wil heb ik nog niet! Ik geloof dat ik heel Australië wel mooi en interessant vind haha. Heb ook nog niet echt een idee wat het aanbod is, maar ik geloof vooral in de grote steden zoals Perth/Sydney/Melbourne (als je het via een stagebureau doet en niet op eigen houtje)

freetorun schreef:
Wat je altijd even kan doen is om in het N-gebouw naar de bibiliotheek de stage verslagen op te zoeken van oud studenten in Australië. Dit vind je in de bib boven achter de computers, naast de scripties. Daar staat vaak ook veel in over hoe hun ervaring was, wat voorbereidingen etc.

Dat is een goeie! Nog niet over nagedacht. Wel een rondleiding gehad in de bieb dus ik weet waar ze staan. Bedankt voor de tip!! :D
(Heb je zelf ook aan de NHTV gestudeerd? :o)

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:59

freetorun schreef:

Dat is een goeie! Nog niet over nagedacht. Wel een rondleiding gehad in de bieb dus ik weet waar ze staan. Bedankt voor de tip!! :D
(Heb je zelf ook aan de NHTV gestudeerd? :o)[/quote]

Ik ben vorig jaar afgestudeerd aan Int. tourism management :)