De zoekfunctie heb ik heel goed gebruikt, maar ik kan niet helemaal vinden wat ik graag wil weten.
Ik ben binnenkort uitgenodigd voor een babyshower, hartstikke leuk.... alleen ik heb geen idee wat een 'goed' cadeau is.
Ik wil een beetje een leuk cadeau hebben, maar wat ik nog belangrijker vind, is dat het ook echt nuttig is. Dat ze er iets aan heeft en niet denkt 'oh jippie, nog meer spul waar ik niks aan heb' zeg maar.. Ik heb dus echt totaal geen idee wat handige babyspulletjes zijn aangezien ik altijd nog met een grote boog om baby's en alles wat er mee te maken heeft ben gelopen
. Nu was mijn eerste idee iets met luiers doen, alleen dat heeft een van de andere mensen die uitgenodigd is al ingepikt
...Degene waar het voor is weet nergens van af (het moet een verrassing zijn schijnbaar), dus ik kan het haar niet vragen
.Dus nu eigenlijk mijn vraag:
Wat voor cadeautje heb je nou echt iets aan als versgebakken moeder of in de laatste loodjes van de zwangerschap?
Als je zelf een babyshower hebt gehad, waar was jij nou echt (oprecht) blij mee?