Orkaan Irma / mijn USA tante in Florida

Moderators: Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird, Princesj, Hanmar, Giolli, Mondy

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Romeo2007

Orkaan Irma / mijn USA tante in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-17 16:18

Veel spanning en onrust hier in huis.
Mijn 85 jarige tante woont al haar hele leven in Florida, in Venice wel te verstaan.

Orkaan Irma is nu uitgegroeid tot categorie 4 en komt bijna het land op. Irma gaat vol over Venice heen, waar mijn tante woont. We kunnen geen contact meer leggen met mijn tante, ze heeft geen mobiel. We hopen dat ze geƫvacueerd is.

Meerdere mensen met kennissen in Florida?

Faruba

Re: Orkaan Irma / mijn USA tante in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:22

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 16:32

Ja, ik vind het hartstikke eng. Ook eentje in Venice, de anderen bij Tampa, Delray and Miami, en ze hebben allemaal besloten te blijven. Hopelijk is jouw tante wel geevacueerd. Ik hoop op een goede afloop voor iedereen!

Kerstmuts

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-17 16:58

Guinevere schreef:
Ja, ik vind het hartstikke eng. Ook eentje in Venice, de anderen bij Tampa, Delray and Miami, en ze hebben allemaal besloten te blijven. Hopelijk is jouw tante wel geevacueerd. Ik hoop op een goede afloop voor iedereen!

Veel sterkte! Ik weet niet of ze geƫvacueerd is. Als dat zou gebeuren dan moet dat nu aan de gang zijn. Maar we kunnen geen contact meer leggen.

Gelukkig heeft ze wel een huis van steen en niet van gips. Ze heeft het ook niet breed dus na de storm zullen we haar meer financieel steunen

Murthul

Re: Orkaan Irma / mijn USA tante in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 22:29

Omdat er al een topic is over deze orkaan plaats ik hier een slotje.
Je kunt verder praten in onderstaand topic:
[NM] Orkaan Irma

De Turtle.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten