Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ze zal nieuwsgierig zijn, zo zijn moeders.
friesam schreef:Wel een heel romantische date..met de trekker
Ze weet dat ik er niet over wil praten, aangezien ze àlles wil weten. Dus als ze erover vraagt, negeer ik het maar gewoon.
Ik zou gewoon zeggen dat je met een vriend mee gaat met de trekker. Als het meer wordt met die jongen kan je dat altijd later nog vertellen. Veel plezier trouwens!
) heren en hun Harley's. 
Palmera schreef:Ik ben zelf trouwens op mijn 18e zondagochtend om half 10 thuisgebracht door vijf keurig nette () heren en hun Harley's.
Daarmee ben ik geloof ik een tikkeltje te ver gegaan. Die beveel ik dus ook niet aan.
.
Danielleeee_ schreef:friesam schreef:Wel een heel romantische date..met de trekker
Dat is toch voor iedereen persoonlijk of die gene het leuk vindt of niet?
Mijn moeder zou me ook meteen ondervragen, doet ze nu ook steeds bij me aangezien ik af en toe naar een jongen toe ga.Ze weet dat ik er niet over wil praten, aangezien ze àlles wil weten. Dus als ze erover vraagt, negeer ik het maar gewoon.
Nou is dat misschien niet de goede oplossingIk zou gewoon zeggen dat je met een vriend mee gaat met de trekker. Als het meer wordt met die jongen kan je dat altijd later nog vertellen. Veel plezier trouwens!