Siersma schreef:Ik zweer bij Nike air max, liefst de classics ook nog. Ik heb net een uitstapje gemaakt naar Adidas maar na nog geen half jaar toch weer Nike's gekocht. Is t enige waar ik t 8 uur per dag op volhoud.
shilady schreef:Siersma schreef:Ik zweer bij Nike air max, liefst de classics ook nog. .
Dit zijn ook de enige sportschoenen waar ik elke dag top op loop
Air Max had ik zelf ook al in gedachten, heb daar ook al een paar van alleen weer niet helemaal zwart. Maar weet dus idd dat die lekker lopen!
Valerie93 schreef:voor mijn werk loop ik ruim 4 uur achter elkaar en kreeg de tip om skechers te kopen. heb deze gekocht en man wat lopen ze heerlijk!!
https://www.nelson.nl/skechers-dames-lage-sneakers-zwart-2115643010.html
Destination schreef:Skechers, sowieso! Op mijn werk loop/sta ik soms 9 uur en dat meerdere dagen achter elkaar. Helemaal geen last van de voeten, niks. Ik heb gliders (?). Zijn in elk geval zwarte instappers met elastiek ipv veters en air-cooled memory foam.
Skechers hoor ik ook vaker, die zijn alleen zo relatief goedkoop... Gaan ze wel lang mee en zijn ze echt goed?
KimD schreef:Ik loop ook zoveel op een dag, Ik zweer bij berg / wandelschoenen. Ik verslijt makkelijk een paar op een half jaar.
Op dit moment heb ik Salomons, daar zit een gelzool in. Heerlijk!
Shenavallie schreef:Dr. Martens. Zelf draag ik de Pascal-modellen. Op mijn vorige werk droeg ik werkschoenen van CraTex (Cranenbroek).
Dit soort schoenen vind ik niet heel fijn voor lange dagen. Vind ze vaak wat te warm ook, en daarnaast heb ik al grote voeten en dan wordt het al helemaal zo lomp
De rest ken ik niet ga ik ook naar kijken! Dank jullie alvast voor de reacties