"We hebben u gemist!"
En in plaats van het bij de buren af te gooien, hebben ze het naar de Post-NL locatie gebracht. Geen probleem want die is namelijk ook vlakbij, maar helaas was het al 20:00 geweest en was dat winkeltje al lang en breed dicht natuurlijk. Maar nu het probleem, ik heb echt geen flauw idee wat voor'n pakketje dit is! Ik heb wat bestellingen lopen via Aliexpress, maar ik ga er toch vanuit dat een velletje stickers of een rolletje Washi tape wel door de brievenbus past. Ik heb grotere dingen door de brievenbus ontvangen

Ik ga dus dood van nieuwsgierigheid hier! Er staat verder helemaal niks op het briefje, alleen waar het heen is gestuurd en een code. Die code is geen track en trace helaas. De code begint met 3SLOCA en daarna 8 cijfers. Met wat google'en blijkt dat alleen te betekenen dat het pakket niet door de brievenbust past (NEE JE MEENT HET).
Heeft er iemand enig idee of ik er nog achter kan komen wat dit is? Ik moet tot morgen middag na mijn werk wachten, dit is echt gewoon een nachtmerrie

Ik moest toen ook tot na het weekend wachten
Bleek dat ik een cadeautje had gekregen van tijdschrift waar ik ben lid
Maar tijdschrift staat op mijn naam dus ze hadden het pakketje naar mijn naam gestuurd
)