Interessante mensen gezocht!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Interessante mensen gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-17 12:01

Hoihoi allemaal,

Ik studeer aan de fotovakschool (3e jaar nu) en ik mag een opdracht doen wat betreft documentaire fotografie.
Na 10 weken moeten we 8 foto's inleveren.

Aangezien er zo ontzettend veel leuke dingen te verzinnen zijn, en ik door de bomen het bos niet zie, zoek ik via Bokt iemand die mij bij deze opdracht wil helpen. Vooral omdat hier voor mij nieuwe mensen op zitten die misschien dingen doen waar ik het bestaan niet eens van af wist.

Wat ik met interessant bedoel? Eigenlijk alles! Heb je een kip als huisdier waar je veel van houdt, doe je graag mee aan hondenshows, ben jij een boswachter of een grote fan van Iron Maiden, paardenfluisteraar of een verzamelaar van het een of het ander, het maakt allemaal helemaal niets uit! Als je denkt dat het wel interessant is en ik het vast mag leggen, hoor ik heel graag wat van jou!

Uiteindelijk zal ik 4 keer bij jou op bezoek komen, om foto's te maken. Tussen de bezoeken door krijg ik feedback en moet ik misschien foto's opnieuw maken. Ik verwacht niet dat we met ieder bezoek uren bezig zijn hoor.

Natuurlijk ontvang je foto's die ik na bewerkt heb en reizen is geen probleem!

Wil je liever niet reageren in dit topic? Dan is een PB'tje ook helemaal goed!

Liefs!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 12:04

borstnoot schreef:
Hoihoi allemaal,

Ik studeer aan de fotovakschool (3e jaar nu) en ik mag een opdracht doen wat betreft documentaire fotografie.
Na 10 weken moeten we 8 foto's inleveren.